Toon posts:

Buff-in

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik mn buff in groooooot maken... als ik nu fetch dan stoptie met 500 pakketjes (jaja buff-in in de config staat op 63555... maar hij stopt gewoon....) Moet ik hiervoor een proxy gebruiken?... ik weet het niet...

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Das ook mijn vraag, maar 500??!!
Hoe stel je die 63555 in dan, waaro?

• StarLite
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

gewoon FF wachten. Als dnetc ZELF vind dat meer dan 500 nodig zijn dan worden het er vanzelf meer. Dit is om te voor komen dat user VEEL te veel downen

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Je moet een buff-in import doen. Ik weet t commando effe niet, blimmel bijv. wel... Maar dan copy je dus een buffin in een andere en dat doe je gewoon een paar keer en klaar is mezzo.

!ME! Wat jij zegt is enorme poep hoe kom je daar nou weer bij man?

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Topicstarter
RubZie... dat doe ik nu ook... ik rename mn buuf-in.rc5 elke keer naar iets anders en dan laat ik de buffs elke inporteren... maar dat vind ik lastig (lees moeite.. ben lui van nature :).. ik wil gewoon 25000 pakketjes in 1 keer...

• Le Mol
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wat moet je in g*dsnaam met zoveel blokies in je buffer?

Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere

Verwijderd

Topicstarter
simpel.. op het werk heb ik een paar koetjes grazen.. maar de proxy daar is dicht getimmerd.. dus doe ik neem de blokjes mee naar huis waar ik ze flush.. en dus heb ik dan weer een goeie buff-in nodig.. snappie?

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:31
Tja, meer dan alle waardes zo groot mogelijk zetten kun je niet doen. Je kunt nl. niet meer dan 500 packets tegelijk krijgen. Wat je wel kunt doen is de packetsize zo groot mogelijk zetten (32) en de tijd niet in te vullen. Bij mij kreeg ik dan toch eerst ongeveer 10.000 (de laatste tijd ongeveer de helft i.v.m. het recyclen van blokjes bij distributed)

[removed]

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Ik kwam deze link tegen bij onze concurrenten :) , kheb ut zelf nog niet geprobeerd, maar 't ziet er goed uit.
Grote buff-in

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• dyna18
  • Laatst online: 13-03 14:38
Ah, is dat wat ze aan het doen zijn.
Ik krijg namelijk heel veel 1 wu packets de laatste dagen, wat ik een beetje irri vindt angezien mijn koe dan om de 2 min loeit.

Komt dit ook door het recyclen van blokjes?
Hoe kun je zien dat ze aan het recyclen zijn?

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:31
Het viel me een tijdje geleden op dat ik via e-mail steeds minder blokjes kreeg met dezelfde instellingen wat betreft grootte en aantal buffers. Toen heb ik een mailtje gestuurd naar ivo bij distributed, en die zei dat. Ik denk dus dat je het alleen kunt zien doordat je minder blokjes krijgt terwijl je instellingen niet zijn verandert. Een goede kans dat dat dus de reden is dat je kleinere packets krijgt. Het enige wat je eraan kunt doen is je packetsize zo groot mogelijk te zetten, zodat hij toch om grote buffers vraagt. Heb je de kleinste kans dat ie packets van 1 wu gaat kraken. Veel meer kun je er volgens mij niet aan doen.

[removed]

Pagina: 1