problemen met Razor Boomslang 2000 game muis

Pagina: 1
Acties:

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2024

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Topicstarter
Ik heb alles geprobeerd , maar hij pakt , mijn scrollwheel en andere knoppen niet in een game , iemand een oplossing.In het setup kan ik vlak na het opstarten van q3 nog wel mijn scroll-wheel installeren , zodra ik het spel heb opgestart niet meer , echt vervelen , kost een paar centen zo een muis.Help!!!!!!!!!!

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Wat naar zeg, bij mij werkt alles gewoon perfect. Heb je wel de oude mousesoftware ( bv mouseware ) eerst verwijdert? En je moet ook eerst de Razer software installeren en dan pas de muis inpluggen. Anders weet ik het ook niet.

suc6

Die-hard Brexiteer

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2024

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Topicstarter
Beyond Horizon , welke driver-versie gebruik je? en welke poort(USB of PS/2)?
Alvast bedankt.

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

q3 handleiding op de cd staat het een en `t ander in over het toewijzen van functies aan de muis. probeer dat eens.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• KingNothing
  • Laatst online: 30-01-2024
Hij zit bij mij in de USB poort.
Driver versie 2.0 standaard, no niet ge-update. Schone installatie van de software, resetten, dan inpluggen, configureren. In die volgorde voor USB.

PS/2 is software installeren, pc uitzetten, muis inpluggen, aanzetten, configureren.

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

ALs je wat veranderd aan de instelling heb in quake 3 moet je hem eerst opnieuw opstarten. Anders werkt je scroll wiel in eens niet meer :). Ver der zal ik het ook niet weten. :(
Pagina: 1