"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Verwijderd
Wees es iets duidelijker met je woorden.
Je praat kluk kluk taal , als ik het goed begrijp wil jij je beeldscherm op 60hz laten lopen.
Alleen als je monitor bekend is op je systeem, kan je precies je hertzen instellen. Als hij niet bekend is dan neemt ie dus de default hertz.
Als je een hogere hertz wilt instellen kan je dat met verschillende tools doen, deze veranderen in het register enkele gegevens. www.guru3d.com
Btw wat voor monitor is het?
Je praat kluk kluk taal , als ik het goed begrijp wil jij je beeldscherm op 60hz laten lopen.
Alleen als je monitor bekend is op je systeem, kan je precies je hertzen instellen. Als hij niet bekend is dan neemt ie dus de default hertz.
Als je een hogere hertz wilt instellen kan je dat met verschillende tools doen, deze veranderen in het register enkele gegevens. www.guru3d.com
Btw wat voor monitor is het?
Standaar is gewoon 60Hz, dus daarom geeft ie waarschijlijk ook geen hogere waardes aangezien je scherm gewoon niet hoger kan.
Verwijderd
60 Hz is default, dus dat maakt niet zoveel verschil met de standaard instellingen,als je hem op ptimaal zet zal hij ook 60Hz aangeven. handmatig is waarschijnlijk niet aanwezig, omdat je toch maar één instelling kunt instellen.
Dat hij po de moment op 60Hz is ingesteld, dat kan ik toch via de software niet zien?Verwijderd schreef op 21 November 2002 @ 21:39:
60 Hz is default, dus dat maakt niet zoveel verschil met de standaard instellingen,als je hem op ptimaal zet zal hij ook 60Hz aangeven. handmatig is waarschijnlijk niet aanwezig, omdat je toch maar één instelling kunt instellen.
Ps: Ik zag in een andere post iets van een regesistermodificatie om te 'forceren' om op alle mogelijke resoluties DIE bepaalde frequentie aan te houden.
Ga het zo ook eens proberen.
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Als ik kies voor Standaard Super VGA 800*640 scherm kan ik kiezen tussen standaard en optimaal.
Anders is monitor (adapter) <onbekend>
Wat zou nu het beste zijn, onbekend en onbemind blijven of toch gaan voor scherm instellen (adapter) en kiezen voor een standaard scherm Super VGA 800*640 of SVGA 1024*768 ?
Anders is monitor (adapter) <onbekend>
Wat zou nu het beste zijn, onbekend en onbemind blijven of toch gaan voor scherm instellen (adapter) en kiezen voor een standaard scherm Super VGA 800*640 of SVGA 1024*768 ?
Verwijderd
Dude wat heb jij op? Verander dat even svp. En de zinsopbouw is weer half afgemaakt.Ps: Ik zag in een andere post iets van een regesistermodificatie om te 'forceren' om op alle mogelijke resoluties DIE bepaalde frequentie aan te houden.
Ga het zo ook eens proberen.
En de default instelling is nou eenmaal 60Hz.Bedoeling is dat het scherm MAX op 60Hz werkt, ja dit is weinig.
Dat kun je in de software vaak niet zien, maar het is wel zo.
Dus volgens mij is je probleem al opgelost
Punctuality is the politeness of kings
Kies voor 'Super VGA 1280x1024@75Hz' als monitor en je kan dan uit een reeks frequenties selecteren( tot 75Hz).
Senile! Senile Oekaki
ehh, volgens mij is die 60hz de frequentie van de wisselspanning die de monitor wil hebben
hoewel dat normaal 50 is volgens mij
dus probeer eens 75hz of hoger en zie tot hoe hoog je kunt gaan voordat het beeld raar wordt (waarna je 15 seconden wacht opdat de ouwe waarde weer hersteld wordt)
hoewel dat normaal 50 is volgens mij
dus probeer eens 75hz of hoger en zie tot hoe hoog je kunt gaan voordat het beeld raar wordt (waarna je 15 seconden wacht opdat de ouwe waarde weer hersteld wordt)
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Pagina: 1