Bestaan er Neger geestelijke gehandicapten ik heber namelijk nog nooit 1 gezien
Hmm jawel, kzie dur wel vaker es 1
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Negroïde mensen met het syndroom van Down dan? Die heb ik nog nooit gezien
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
dat bedoel ik eigenlijk
haha kon ff niet op de naam komen
Ja
Negers me het downsyndroom
haha kon ff niet op de naam komen
Ja
Negers me het downsyndroom
[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 30757 op 21-11-2002 21:21 ]
Anoniem: 51514
waarschijnlijke een ziekte is zich te _goed_ voelt voor negers, duidelijk een witte ziekte dus .....
Anoniem: 52690
Waarom denk je dat negers niet mongolistisch kunnen zijn of andere geestelijke handicaps kunnen hebben? Omdat ze anders zijn dan blanke mensen? Moet je toch eens verder gaan kijken en speuren. Kijk voor de grap eens naar het programma knoop in je zakdoek dat op een van de Neds wordt uitgezonden. Nee, ik kijk er nooit naar maar van de week zapte ik er toevallig langs 
Ennuh wat is je stellingname+argumentatie enz
Ennuh wat is je stellingname+argumentatie enz
Vriend van mij heeft het syndroom van down en is donker van huidskleur. Kan wel hoor.
Is dit niet meer een topic voor SG? Ik kan hier namelijk niet echt een stelling in vinden en de vraag die hier centraal staat, kan denk ik ook wel met Google beantwoord worden.
Ik vind dit een beetje onzinnig, dit past denk ik beter in de HK zelfs, misschien is het zelfs voor SG nog wat "niet-serieus-genoeg".
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Dit is echt geen W&L. Ik zie hier nu niet echt een discussie uit voortkomen. Bovendien kan ik het je zo al vertellen; ja, ze bestaan.
En phytagoras; die reply van jou vind ik nogal racistisch.
En phytagoras; die reply van jou vind ik nogal racistisch.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.