Toon posts:

dpcmeeting na hcc dagen op zaterdag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoe zit het er nou mee waar spreken we af waar gaan we heen enz en wie komen er nu eigenlijk :)

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Bij de paal bij de uitgang aan de kant van het station. Hoe laat precies ? 17:00 ?

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Ik dacht dat ik daar al meer dan één topic over dit voorbij heb zien komen... :P

-edit-
Zin loopt niet echt... Need more beer :9 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Mobster op 22-11-2002 00:12 ]

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:26
* Witlof kan niet ;(

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:54

Geckoo

Good news, everyone!

victorb
heb je je hoofd in je icoon gedaan omdat zo de mensen eerst aan je kunnen wennen in het klein voordat ze je in het echt zien? ;) :D 8)7

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04 18:17

Funcracker

The LedZ Collective

Paal om 17:00?
Je bedoelt die 2 halve, uitgeholde cylindrische objecten die aardig wat meters hoog zijn. Eentje is oranje, en de ander metallic?

In dat geval: I'll be there.
Heb mijn DPC shirt aan dus moet te herkennen zijn :)

Nog even de link voor de mensen die willen weten wie er komen, of zichzelf even op willen geven:

http://www.phpdevelopment.net/dpc/hccdagen.php

p.s. Was vandaag met 2 andere LedZ mensjus, morgen ben ik waarschijnlijk in mijn eentje..

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Ik zal morgen op de HCC dit draadje ook nog wel ff in de gaten houden :) vorig jaar waren er onder andere bij de hcc stand en de kpn telecom stand internet pc's beschikbaar :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• MM
  • Niet online

MM

Ok dames en heren allemaal in de auto (of moet ik zeggen koeietrailer ;) ) op naar de HCC!

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• MM
  • Niet online

MM

Er komen toch wel meer mensen als dit mag ik hopen? Heb vandaag nog maar 1 dpc'er gezien, dsmarty stond bij de tnet stand, vorig jaar zag ik wel wat mensen in dpc shirts lopen, maar nu... psst bij de t.net stand in de achterste hal zijn dpc casebadges te halen :)

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
Ik was eerst van plan om met een vriend te gaan, maar door omstandigheden gaat dat niet door :( Jammer, had graag een stelletje van jullie freaks ontmoet ;)

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:04

s3n

En heeft iemand het I'R Cow promotieteam nog gezien :D

Verwijderd

s3n schreef op 23 November 2002 @ 17:09:
En heeft iemand het I'R Cow promotieteam nog gezien :D
jah die heb ik gezien :P

Verwijderd

Topicstarter
alleen de diehard DPCers waren er echt telleurstellend we waren met zijn 10nen maar wel lekker uit eten geweest pannekoeken en daarna stairways
:) volgend jaar hopelijk wat drukker

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 November 2002 @ 22:10:
alleen de diehard DPCers waren er echt telleurstellend we waren met zijn 10nen maar wel lekker uit eten geweest pannekoeken en daarna stairways
:) volgend jaar hopelijk wat drukker
ach ja, wat zal ik zeggen, jammer genoeg kon ik er dit jaar maar tot 5 uur zijn ivm met verjaardag, volgend jaar beter

• DPCquatar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

DPCquatar

Kwaak

Ik had er wel bij willen zijn, maar dan had ik met een peuter van nog geen 2 moeten komen.
En of dat nou zo'n succes is.........

Cruncht tegenwoordig meestal vault projects

Verwijderd

DPCquatar schreef op 24 november 2002 @ 00:00:
Ik had er wel bij willen zijn, maar dan had ik met een peuter van nog geen 2 moeten komen.
En of dat nou zo'n succes is.........
Het favoriete speelgoedbeest van mijn peuter van twee en een beetje is een koe (nou ja, een groen/paars nijlpaard eigenlijk. lang verhaal :) ) en die roept bij alles op vier poten "koehhhhh". Had 'ie dus best leuk gevonden, de Power Cows... Maar ja, even naar de jaarbeurs zat er dit jaar niet in. Zo'n ticket kost al gauw $500. Nee, niet de HCC-dagen, maar een retourtje Washington D.C.-Amsterdam :+ ...

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Ik heb ff staan wachten rond 5 uur, zag niemand, had het koud en besloot maar naar huis te gaan...

Ik zag DSmarty en VictorB nog wel toen ik net naar binnen liep maar had geen zin om de kou weer in te gaan :)

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Flapmo

and back is gigi!

Hm had koppijn :/, heb wel nog IR cows gezien, oa proxy :P

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Pagina: 1