-edit-
Zin loopt niet echt... Need more beer
[ Voor 26% gewijzigd door Mobster op 22-11-2002 00:12 ]
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
heb je je hoofd in je icoon gedaan omdat zo de mensen eerst aan je kunnen wennen in het klein voordat ze je in het echt zien?
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Je bedoelt die 2 halve, uitgeholde cylindrische objecten die aardig wat meters hoog zijn. Eentje is oranje, en de ander metallic?
In dat geval: I'll be there.
Heb mijn DPC shirt aan dus moet te herkennen zijn
Nog even de link voor de mensen die willen weten wie er komen, of zichzelf even op willen geven:
http://www.phpdevelopment.net/dpc/hccdagen.php
p.s. Was vandaag met 2 andere LedZ mensjus, morgen ben ik waarschijnlijk in mijn eentje..
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Verwijderd
ach ja, wat zal ik zeggen, jammer genoeg kon ik er dit jaar maar tot 5 uur zijn ivm met verjaardag, volgend jaar beterVerwijderd schreef op 23 November 2002 @ 22:10:
alleen de diehard DPCers waren er echt telleurstellend we waren met zijn 10nen maar wel lekker uit eten geweest pannekoeken en daarna stairways
volgend jaar hopelijk wat drukker
En of dat nou zo'n succes is.........
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Verwijderd
Het favoriete speelgoedbeest van mijn peuter van twee en een beetje is een koe (nou ja, een groen/paars nijlpaard eigenlijk. lang verhaalDPCquatar schreef op 24 november 2002 @ 00:00:
Ik had er wel bij willen zijn, maar dan had ik met een peuter van nog geen 2 moeten komen.
En of dat nou zo'n succes is.........
Ik zag DSmarty en VictorB nog wel toen ik net naar binnen liep maar had geen zin om de kou weer in te gaan
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming