Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Verwijderd
Maar jij zou in principe alleen je eigen gemelde topics moeten zien
Oftewel er staat een switch verkeerd om ofzo
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2002 20:28 ]
Dus ik ben nog belangrijkerVerwijderd schreef op 21 november 2002 @ 20:29:
Ja zeer belangrijk maar je ziet geen HK dus zo belangrijk nou ook weer niet
[/HK-Modus]
The devil is in the details.
Mjah wil er wel weer graag eens in, heb al eens met de bemiddelaar gesproken, maar daar gaat het nu niet omVerwijderd schreef op 21 November 2002 @ 20:29:
Ja zeer belangrijk maar je ziet geen HK dus zo belangrijk nou ook weer niet
JIJ en belangrijkDus ik ben nog belangrijker
[/HK-Modus]
Hoe weet jij nou dat ik een ban hebJa zeer belangrijk maar je ziet geen HK dus zo belangrijk nou ook weer niet

[ Voor 32% gewijzigd door Illegal_Alien op 21-11-2002 20:34 ]

Het is echt heel irritant om continu "User not allowed or topic doesn't exist (not_allowed)" voor je neus te krijgen als er een linkje ergens staat.
Bovendien kan het geen kwaad, en lijkt het me alleen maar verhelderender werken. Nou ja, ik heb de pro's al eens eerder opgenoemd, en ik weet dat er een groot aantal users is die dit ook heel graag zouden willen.
En ik kan niet één duidelijke reden vinden waarom dit ineens niet zou mogen, terwijl dit al jaren probleemloos ging.
Inderdaad, dan kunnen we weer zien of een bepaalde melding al eerder is gedaan en afgehandeld (handig bij meldingen over users).BreadFan schreef op 21 november 2002 @ 21:55:
Mogen we dan _alsjeblieft_ de gesloten SM-topic ook weer lezen?
Ain't gonna happen, discussie is geweest en verzoek is afgewezen.BreadFan schreef op 21 november 2002 @ 21:55:
Mogen we dan _alsjeblieft_ de gesloten SM-topic ook weer lezen?
Oude SM-topics bekijken
Negotiator schreef op 23 September 2002 @ 11:41:
Bij deze dan een officiële afwijzing
Naar aanleiding van de topics in onderandere Lieve Adjes, is dit onderwerp ter sprake gebracht bij de HGA's. En daar is bewust voor een opzet gekozen zoals die nu wordt gebruikt:
Open SM topics:Gesloten SM topics:
- Zijn voor iedereen zichtbaar
- Alleen de topicstarter en crew kunnen er reageren
De redenen daarvoor zijn duidelijk: afgehandelde topics écht onzichtbaar maken (dus niet alleen uit de topiclijst, maar ook niet meer te bekijken) is een wens die al in het topix tijdperk binnen de crew aan de orde was.
- Zijn alleen voor de topicstarter & crew zichtbaar (ivm. een eventuele sluitmessage)
- De gesloten topics zijn in de topic-lijst alleen voor de crew zichtbaar
Dit voornamelijk om SM melders een bepaalde vorm van privacy te geven. Gewoon omdat er nu eenmaal een groep is die de melders als "verraders" ziet, NSB-achtige klokkenluiders, we hebben het allemaal al een keer gehoord.
Dat had wellicht iets duidelijker gezegd kunnen worden nadat daartoe besloten is, waarvoor mijn excuses.
Grootste bezwaar is dat alleen de topicstarter weet hoe een bepaald topic afgehandeld is, maar dat moeten we helaas maar voor lief nemen. Wat dat betreft stellen we liever de privacy van de melder voorop.
Bovendien: als je even aan een moderator vraagt hoe een dergelijke melding wordt opgelost, is die altijd bereid om even een kijkje ter plaatse te nemen.
Ofzo
* Azrael wil ze ook nog steeds wel lezen
Hmm... die reply is me nog nooit opgevallen.[Airwolf] schreef op 21 november 2002 @ 23:01:
[...]
Ain't gonna happen, discussie is geweest en verzoek is afgewezen.
Oude SM-topics bekijken
[...]
Echt heel erg jammer dat om deze reden dit niet meer kan. Ik zou graag de discussie hierover heropenen, ik weet niet of daar van HGA-kant ook animo voor is?
Ik bedoel, is het absoluut onbespreekbaar, of staan jullie open voor deze discussie?
Dat topic staat niet op slot, als jij een goede onderbouwde mening heb, denk ik dat het geen kwaad kan om hem omhoog te schoppen.BreadFan schreef op 21 november 2002 @ 23:19:
[...]
Hmm... die reply is me nog nooit opgevallen.
Echt heel erg jammer dat om deze reden dit niet meer kan. Ik zou graag de discussie hierover heropenen, ik weet niet of daar van HGA-kant ook animo voor is?
Ik bedoel, is het absoluut onbespreekbaar, of staan jullie open voor deze discussie?