[RTCW] Mod the wild west -> kan geen servers vinden?

Pagina: 1
Acties:

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:37

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Topicstarter
Hallo,

Ik ben groot fan van de return to castle wolfenstein mod "The wild-west".

Ik speelde meestal op de [fun] 4 banditos oid server, maar die is telkens leeg en ik kan geen andere servers vinden.

Is dit een bekend probleem?

Verwijderd

waarmee zoek je servers dan? met de ingame searcher wil hij wel eens dingen overslaan, probeer all seeying eye of (desnoods) gamespy (arcade)

• Q

Q

Topicstarter
Ik gebruik de ingame search.

Dit is shareware, ik hou niet zo van warez acties. Ik zoek een wat duurzamere oplossing. Ben ik de enige met t probleem?

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-02 16:27
ASE = spyware vrij en gratis :?

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• Q

Q

Topicstarter
share ware!

Maar ik heb toch nog maar eens de nieuwste 1.4 patch van rtcw geprobeerd en nu werkt alles prima.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Shareware is warez volgens jou :?

Shareware is gewoon een soort trial versie, en zolang je er geen crack overheen gooit om nag screens, reclame en andere (beperkende) dingen eruit te slopen, of een serial via internet erin stopt, ben je legaal bezig, en proberen gaan geen kwaad :) Vaak kan je een programma gewoon 30 dagen gebruiken, en dan moet je het kopen.

Whatis.com > shareware
Whatis.com > warez
Warez should not be confused with shareware or freeware software applications, which are legal and may be freely copied and distributed.

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 11:54
195.149.21.61:27963
Server is van --> http://www.rtcw.jolt.co.uk/
np :+

[ Voor 83% gewijzigd door Loev op 22-11-2002 09:57 ]

• Q

Q

Topicstarter
Rafe schreef op 22 november 2002 @ 08:02:
Shareware is warez volgens jou :?

Shareware is gewoon een soort trial versie, en zolang je er geen crack overheen gooit om nag screens, reclame en andere (beperkende) dingen eruit te slopen, of een serial via internet erin stopt, ben je legaal bezig, en proberen gaan geen kwaad :) Vaak kan je een programma gewoon 30 dagen gebruiken, en dan moet je het kopen.

Whatis.com > shareware
Whatis.com > warez

[...]
Beste jongen, ik bedoel dat als het progsel shareware was dat ik het dan even had moeten 'cracken' met een serial of patch om het ook in de toekomst te kunnen gebruiken. (ga t niet kopen).

De boel werkt al weer goed zoals ik al schreef, maar bedankt voor de hulp
Pagina: 1