gtk-gnutella connecting probs....

Pagina: 1
Acties:

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

Topicstarter
Ik ben ff bezig gegaan met gtk-gnutella nadat ik las dat veel mensen hier dat ook gebruiken... Maar nu zit ik met een probleem...

Als hij gaat verbinden probeert hij een helehoop servers, maar er is er geen 1 waar die op connected blijft :?. Ik d8 eerst dat ik misschien een poort open moest zetten in mijn firewall, maar op de website van gtk-gnutella staat dat dat niet hoeft.. Nu vraag ik me af hoe lang het connecten normaal duurt....

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op www.qtella.net kun je links kiezen voor 'host cache list' daar staan wat servers die je kunt proberen. En je kunt er een bestandje downloaden met daarin een dagelijks bijgewerkte lijst van gnutella hosts.

Ik weet niet of je dat bestandje in gtk-gnutella net zo makkelijk in kan lezen, maar dat zou me niets verbazen.

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Verwijderd

normaal niet zo lang...
de CVS versie al geprobeerd?
en zonder firewall?

• Harrie
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

Topicstarter
_Squatt_ schreef op 21 november 2002 @ 20:39:
Op www.qtella.net kun je links kiezen voor 'host cache list' daar staan wat servers die je kunt proberen. En je kunt er een bestandje downloaden met daarin een dagelijks bijgewerkte lijst van gnutella hosts.

Ik weet niet of je dat bestandje in gtk-gnutella net zo makkelijk in kan lezen, maar dat zou me niets verbazen.
Hmmm.. Die optie ben ik gtk-gnutella nog niet tegen gekomen. Maar misschien komt het wel gewoon doordat er ook nog een donkey loopt op de server, en wordt het te veel voor de verbinding :?

• Harrie
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 november 2002 @ 20:48:
normaal niet zo lang...
de CVS versie al geprobeerd?
en zonder firewall?
Ik de versie rechtstreeks van de debian ftp's... gewoon via apt-get.. Misschien is die al wat verouderd....

Edit: Ik ben nu de nieuwe versie aan het compilen, zodat ook compressie werkt...

[ Voor 14% gewijzigd door Harrie op 21-11-2002 21:16 ]