Logitech MX500 slipt op normaal buro!

Pagina: 1
Acties:

• pmeter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 17:18
Heb net een Logitech MX500 muis gekocht. Een optische muis die beweert op NOG MEER oppervlakten te werken. In een test op internet stond dat alleen op een glasplaat/spiegel de muis het niet zou doen.

Welnu, ik heb een normaal buro met zo'n wit/grijze laag erbovenop. En de muis doet het nauwelijks.

Ik wil geen KLOTE :( |:( |:( :( muismat... Tips? (toch een rot exemplaar of zo?)

Verwijderd

tja, dat is dus ook een glad oppervlak. nix aan te doen

• comvidnet
  • Laatst online: 30-11-2021
moet je zelf is van heel dichtbij over zo'n buro gaan, zie je dan verschil?
nou, die muis ook niet. verf dan met zwarte matte verf een vierkant op je buro, en klaar :P

Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.

• pmeter
Ik zie meer onregelmatigheden dan bij een GLASPLAAT-tafel, waar de test mee aan kwam.

Verwijderd

Moet volgens mij aan de muis liggen mijn mx doet het goed op grijs bureau...

• D3ton4tor72
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-04 11:57

D3ton4tor72

HardwareFetisjist

Waarom is een muismat een probleem :?

Heb je wel eens met een everglide of een ratpadz muis "gemuist" dan wil je echt niet anders meer hoor :+

everglide muismatten kun je in europa hier bestellen: http://www.indiweb.de/

heb zelf ook een everglide giganta icm een MX500, 1 woord: SUPER!!!

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:12

Alpine

Twisted animator

Ik heb een glad en behoorlijk weerspiegelend buro en m'n MX500 doet er prima op. iig beter als m'n oude optical.

Doet 'ie het wel goed op andere ondergonden?

• pmeter
MS-MUIS WERKT WEL OP ZELFDE BURO!!!!

Een geleende Microsoft optical Intellimouse Explorer (2 jaar oud). Doet het wel goed op mijn buro. Bij overgang van muismat naar buro hapert hij even. Maar binnen een seconde "herstelt" hij zich en doet hij het zonder enige hapering.

Kan het zijn dat deze 2 jaar oude MS-muis beter is dan mijn gloednieuwe Logitech MX500? :? :?

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik muis met mijn MX-500 op een glad grenenhouten bureau. Geen problemen hier :) Kleur van het bureau is grenenbruin.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Waarschijnlijk is jou versie verrot. Mijn oude optical van logitech doet het iig goed.
En zondag a.s. ga ik de MX700 testen mits ie op de HCC wel te betalen is.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• pmeter
MST_Morpheus schreef op 21 November 2002 @ 21:20:
Ik muis met mijn MX-500 op een glad grenenhouten bureau. Geen problemen hier :) Kleur van het bureau is grenenbruin.
Mijn inziens is een houten buro nooit glad. Optisch glad tenminste. Ware het glad, dan kon je niet zien dat het hout was. :)
The Dolf schreef op 21 november 2002 @ 21:20:
Waarschijnlijk is jou versie verrot. Mijn oude optical van logitech doet het iig goed.
En zondag a.s. ga ik de MX700 testen mits ie op de HCC wel te betalen is.
Mijn exemplaar stuk? Hmm. Ik ga wel terug naar de winkel.

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

pmeter schreef op 21 november 2002 @ 21:25:
Mijn inziens is een houten buro nooit glad. Optisch glad tenminste. Ware het glad, dan kon je niet zien dat het hout was. :)
De mijne voelt ook erg glad aan :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 12:14
ik heb een MS explorer optical EN een MX500. Me MS muis doet het prima op alle bureaus, maar die MX500 geeft op 5 van de 10 (ik heb getest) problemen. Nu is dat voor mij niet erg, omdat ik een muismat gebruiker ben. Alternatief is mischien een A4'tje? Zelf lijkt me dat erg irritant. Er gaat nix boven een fUNC1030 muismat (je wilt nix anders meer als je die hebt)

Verwijderd

Ik heb ook zo'n Optisch geval en bij mijn Ikea Beukenfineerbureau slipt ie ook een beetje. Tip: Een A4'tje op je bureau plakken met plakband aan de zijkantjes. heb ik dus ook gedaan. Dat oppervlak spiegelt minder (dus niets) dan de laklaag van mijn bureau, waardoor de muis het nu wel geod doet.

• pmeter
Heb de k_tmuis :r teruggebracht. Ik gebruik weer mijn oude vertrouwde Logitech mouseman+

Met..... BAL :*) _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :)
Pagina: 1