Toon posts:

[CS] geluidskaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo luitjes

ik weet neit echt of dit in problemen hoort maar ik vind het wel een vraag :)

ok hier komptie.. uhm. ik ga morgen naar de HCC dagen... ik ben een groot fan van cs ... op de cheaters na :( .. uhm. ik heb dus onboard ac97 sound. maar mn microfoon klinkt onwijs brak -> onduidelijk.. ik heb van mensen bij cs gehoord dat je dan geluidskaart moet kopen. welke kan ik het beste kopen..? ik heb centen genoeg maar ik heb weinig trek om puur om verstaanbaar te zijn 500 piek uit te geven (fuck the euro) .. dus welke geluidskaart hebben jullie met cs en dan bedoel ik het alleen als je een microfoon gebruikt en dus duidelijk klinkt. dit is dus het belangrijkste. ik wil duidelijk klinken voor mn teammates. dit kan mijzelf erg helpen. dus help me aub A.S.A.P. want morgen ben ik al in utrecht..

baaai

Tom

• BaBBeloedie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-01 21:55
eentje met A3D is het beste voor CS

Verwijderd

kaarten met A3D worden niet meer gemaakt, dus die kan je alleen 2de hands krijgen.

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
let dan op de je de "Aureal Vortex 2" koopt. maar zoals mijn grote vriend Unexpected (die ik btw own in HLDM) al zegt, worden die niet meer nieuwe gemaakt

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
2 jaar terug heeft een maat van mij uit een grote bak met geluidskaarten 2 A3D kaarten (vortex 2) gepakt, dus ze worden nog wel verkocht (ja zelfs nu nog)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Topicstarter
uhm.. ik hoorde dat een creative kaart beetje bagger werkt met een via chipset.. klopt dit..?

maar ik wil dus een NIEUWE kaart hebben.. dus wat moet ik dan kopen.......???

alvast bedankt..

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
HL engine is verder oud. ik denk dat iedere geluidskaart boven de 25,- wel degelijk geluid kan produceren :D

Verwijderd

Als je serieus wilt gaan spelen, wars en zo. Dan heb je er binnenkort toch niks meer aan A3d, want dat wordt niet meer toegestaan. Die soundblasterlive 1024 kaartjes zijn nog steeds vrij goed, ook qua prijs/qualiteitsverhouding.

Verwijderd

waarom is a3d niet toegestaan meer?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 November 2002 @ 21:56:
waarom is a3d niet toegestaan meer?
Op veel servers is het nog toegestaan, maar bij een paar wars heb ik al meegemaakt dat het uitstond. Je kunt ook al niet meer zo ver horen als je wil. Vroeger kon je het bij de meeste server nog instellen, maxdist... of zoiets.

offtopic:
p.s. scr_ofsx doet het ook niet meer :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2002 22:32 ]

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 11:54
Philips maakt nog wel A3d kaarten.
klik <-- url was erg lang :+
Is dat niet wat voor counter-strike?

• n0kn0k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05-2025
A3D is superlame en al lang verbannen uit alle serieuze competities. Bovendien hebben de meeste servers tegenwoordig al een WWCL plugin waardoor A3D gewoonweg geblokt wordt. Hierdoor krijg je nog brakker geluid dan met je onboard kaartje.
Pagina: 1