Ik heb mij nieuw systeem nog maar hooguit een weekje:
gigabyte 845pe mobo
p4 2.4ghz
256mb ddr333 ram
en deze stukken had ik nog:
40gb hd seagate
floppy
cdrw creative 8*4*32
cdrw lg 24*10*40
300W voeding uit ne aopen case
no name brol midi cse (open gezet, dus warmte is zeker prob nie)
bolde goed voor paar daagsjes
tot 2 dagen geleden ik iets aant schrijven van, cdrw LG valt midden int schirjve gewoon uit, alsof het ding geen stroom meer kreeg, maar pc bolt nog gewoon door....
ff heropstarte, alles werk trug, weer paar cdkes kunne schrijve zonder probleem.
Nu juist probeer in opnieuw cdkes te schrijven, kopieke maken van eentje, origineel int LG, ff lezen, daarna cdr in LG, schrijft ff, pc loopt ineens vast.... LG lijkt weeral geen stroom te krijge, ma doet nu gans de pc crashen
dit nog 2 maal terna geprobeert, zelfde scenario
Eerste keer van die drie toen em crashte freede beeld gewoon, noppes foutmelding, 2 anders keren kreeg ik dit:
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
blablabla, de gewone zeker wa altijd op blauw scherm komt, en dan dit:
IdeChnDr.sys Adres F994EA18 at F994t000 ......en nog wa cijferkes
Heeft iemand plz plz plz enig idee wa ik hieraan kan doen?
Als er iets is waar ik pissig van word is het mijn PC die vastloopt.
Persoonlijk denk ik aan een te zwakke voeding, maar die "IdeChnDr.sys" wijst eerder op IDE ofzo, dus driver prob of LG cdrw die systeem doet crashen?
btw: bij laatste poging van schrijven heb ik de Creative cdrw afgesloten....
Games enz draaien allemaal perfekt, pc heeft 8 a 9 uurkes vandaag al stabiel gebolt (zoals altijd normaal gezien), ondertusse gesurft, ff UT2003 gespeeld, ging allemaal perfekt.... tot ik cdke wou schrijven
HULP a.u.b.
gigabyte 845pe mobo
p4 2.4ghz
256mb ddr333 ram
en deze stukken had ik nog:
40gb hd seagate
floppy
cdrw creative 8*4*32
cdrw lg 24*10*40
300W voeding uit ne aopen case
no name brol midi cse (open gezet, dus warmte is zeker prob nie)
bolde goed voor paar daagsjes
tot 2 dagen geleden ik iets aant schrijven van, cdrw LG valt midden int schirjve gewoon uit, alsof het ding geen stroom meer kreeg, maar pc bolt nog gewoon door....
ff heropstarte, alles werk trug, weer paar cdkes kunne schrijve zonder probleem.
Nu juist probeer in opnieuw cdkes te schrijven, kopieke maken van eentje, origineel int LG, ff lezen, daarna cdr in LG, schrijft ff, pc loopt ineens vast.... LG lijkt weeral geen stroom te krijge, ma doet nu gans de pc crashen
dit nog 2 maal terna geprobeert, zelfde scenario
Eerste keer van die drie toen em crashte freede beeld gewoon, noppes foutmelding, 2 anders keren kreeg ik dit:
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
blablabla, de gewone zeker wa altijd op blauw scherm komt, en dan dit:
IdeChnDr.sys Adres F994EA18 at F994t000 ......en nog wa cijferkes
Heeft iemand plz plz plz enig idee wa ik hieraan kan doen?
Als er iets is waar ik pissig van word is het mijn PC die vastloopt.
Persoonlijk denk ik aan een te zwakke voeding, maar die "IdeChnDr.sys" wijst eerder op IDE ofzo, dus driver prob of LG cdrw die systeem doet crashen?
btw: bij laatste poging van schrijven heb ik de Creative cdrw afgesloten....
Games enz draaien allemaal perfekt, pc heeft 8 a 9 uurkes vandaag al stabiel gebolt (zoals altijd normaal gezien), ondertusse gesurft, ff UT2003 gespeeld, ging allemaal perfekt.... tot ik cdke wou schrijven
HULP a.u.b.