Ik zit met een nogal lastig probleem,heb al veel gezocht en hosting bedrijf gemaild maar nog niets gevonden/teruggehad
Ik heb een script geschreven om plaatjes in een mysql database te zetten, het script werkt goed bij mijn eigen server, maar de site komt op een nederland.net server en daar draaien ze dus blijkbaar savemode, als ik daar een plaatje probeer up te loaden krijg ik deze fout:
Warning: open_basedir restriction in effect. File is in wrong directory.
Warning: fopen("/tmp/phplGPlTi","r") - Invalid argument
hoe los ik dit probleem op?
code :
ik stuur met een form type file de file aan, Thuis werkt het wel goed maar op die server dus niet..
Ik heb een script geschreven om plaatjes in een mysql database te zetten, het script werkt goed bij mijn eigen server, maar de site komt op een nederland.net server en daar draaien ze dus blijkbaar savemode, als ik daar een plaatje probeer up te loaden krijg ik deze fout:
Warning: open_basedir restriction in effect. File is in wrong directory.
Warning: fopen("/tmp/phplGPlTi","r") - Invalid argument
hoe los ik dit probleem op?
code :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| $fd = fopen( $File, "r"); $data = addslashes(fread($fd, filesize($File))); fclose($fd); $size=getimagesize($File); $sql = "Update images Set Format='$File_type', Image='$data' Where Id='$id'"; mysql_query($sql) or die ("query failed". mysql_error()); |
ik stuur met een form type file de file aan, Thuis werkt het wel goed maar op die server dus niet..
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2002 19:30 . Reden: ff overzichtelijker ]