Ja ziet er erg leuk uit.. maar wat doet het? is er iets over in de faq.. zag het nog niet staan.. maar wat is de functie er van... en waar komen de berichten te staan?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
The devil is in the details.
[ Voor 14% gewijzigd door Xion op 21-11-2002 18:56 ]
Nieuwe M3 Macbook of iMac kopen? Check: Apple M3 Prijs Overzicht
dat is erg handig, alleen 1 nadeel, de user kan het zelf niet aanpassen/zien.. dus krijg je ook verschillende keren hetzelfde report.Verwijderd schreef op 21 november 2002 @ 18:54:
Als je een topicreport plaatst zien mensen met mod-rechten in dat forum een label verschijnen in de index [afbeelding]. Zo zien wij dus dat een topic gereport is. In dat topicreport kun je zeggen wat er niet klopt aan dat topic (flame, pr0n, warez). Een mod opent het topic, klikt op topicreports en kan die berichten lezen...
Een soort SM zeg maar, maar dan binnen het topic
[ Voor 2% gewijzigd door kamerplant op 21-11-2002 19:02 . Reden: typo ]
🌞🍃
[ Voor 63% gewijzigd door Chevy454 op 21-11-2002 19:02 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
precies dat is zeker een groot nadeel, maar vervalt nu SM in de toekomst?DataBeest schreef op 21 November 2002 @ 18:56:
Maar waarom?
Wordt SM overbodig (/dicht) of is het gewoon extra? Dus ook extra werk: Mods moeten 2 pagina's in de gaten houden ipv alleen SM.
Zelf vind ik het eigenlijk nou niet echt bijzonder, je kunt niet eens zien wat je hebt gepost, en ook geen reactie van de mod van wat hij er mee gedaan heeft/er van vind
Helemaal kan niet lijkt me, aangezien dingen voor het DT etc. niet aan een topic vast zitten.Verwijderd schreef op 21 november 2002 @ 19:02:
[...]
precies dat is zeker een groot nadeel, maar vervalt nu SM in de toekomst?
[ Voor 23% gewijzigd door kamerplant op 21-11-2002 19:06 ]
🌞🍃
[ Voor 24% gewijzigd door Illegal_Alien op 21-11-2002 19:04 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Die heeft ooit es iemand (extern) gemaakt en dat was nou niet zo'n succes. Men werd iets te enthausiast namelijk.Illegal_Alien schreef op 21 november 2002 @ 19:04:
Eigenlijk moet het een automatische Schop een Modja aanmaak knop zijn met de link van de topic erin, zodat je als je in SeM zit ook nog kan reageren (Dus een snellere versie van knippen plakken SeM enzo)
Dit lijkt me inderdaad een betere oplossing.. met een groot nadeel dat je dan wel veel meer dubbelposts krijg in de SM.Illegal_Alien schreef op 21 November 2002 @ 19:04:
Eigenlijk moet het een automatische Schop een Modja aanmaak knop zijn met de link van de topic erin, zodat je als je in SeM zit ook nog kan reageren (Dus een snellere versie van knippen plakken SeM enzo)
Hopenlijk snappen jullie wat ik bedoel want ik heb het idee dat dit een te meoilijke tekst voor sommige mensen is![]()
![]()
Als hobby of..................................?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Human Bobby
geen hk hier hè.Illegal_Alien schreef op 21 november 2002 @ 19:08:
[...]
Als hobby of..................................?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
waar las je dat?dominicbout schreef op 21 November 2002 @ 19:13:
Ik las ook in de changelog dat topic als news konden worden aangeboden? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Een newsserver? (news://)
Human Bobby
Zoals Durden al zei: je krijgt dit icoontje te zien voor een topic als mod:Verwijderd schreef op 21 November 2002 @ 19:11:
[...]
geen hk hier hè.
Maar inderdaad, ik weet niet hoe de mods zo'n report zien.. als het alleen een handje bij de topic titel is valt het natuurlijk niet echt op. In SM is er altijd wel een mod die even een kijkje neemt.. en zo nodig direct kan ingrijpen of de betreffende mod kan "roepen"
The devil is in the details.
ja dat had ik gelezen, maar leek me een beetje weinig zeg maar.. niet echt opvallend.MaRc0 schreef op 21 november 2002 @ 19:14:
[...]
Zoals Durden al zei: je krijgt dit icoontje te zien voor een topic als mod: [afbeelding]
ja dat kan natuurlijk ook.. soort help-modjes teamLuNaTiC schreef op 21 November 2002 @ 19:11:
daarom, als het niet blijkt te werken kun je het altijd nog afschaffen, of gewoon een beperkte groep rechten geven om een topicreport te gebruiken (ik noem maar wat)
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2002 19:17 ]
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
In de lijst met wijzigingen die beschikbaar was tijdens het 'down-zijn'
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2002 19:23 ]
Jep, er zijn denk ik wel wat nadelen
Verwijderd
[ Voor 55% gewijzigd door Justice op 21-11-2002 22:21 . Reden: taalgebruik ]
Human Bobby
Is het niet een mogelijkheid om voor elke topic dat geraporteerd wordt een topic te openen in een apart forum (SM of Schop een Admin?) waaraan alle reports van de gebruikers worden toegevoegd als replies. Dan heb je gelijk een goed overzicht van alle hotspots op dat moment.Jaymz schreef op 21 november 2002 @ 19:06:
[...]
Die heeft ooit es iemand (extern) gemaakt en dat was nou niet zo'n succes. Men werd iets te enthausiast namelijk.
't enige waar ik 'bang voor ben' is dat de "ergere dingen" niet meer @ SM komen. Voor de gewone dingetjes is het misschien wel beter, de forummod valt het sneller op en SM groeit niet. Het nadeel is dat Globals/Admins enzo zaken minder snel/niet in de gaten hebben als er geen SM-melding wordt gemaakt
That which doesn't kill us, makes us stranger - Trevor (AEon FLux)
When a finger points at the moon, the imbecile looks at the finger (Chinese Proverb)
Dawns_sister schreef op 21 November 2002 @ 19:56:
[...]
Is het niet een mogelijkheid om voor elke topic dat geraporteerd wordt een topic te openen in een apart forum (SM of Schop een Admin?) waaraan alle reports van de gebruikers worden toegevoegd als replies. Dan heb je gelijk een goed overzicht van alle hotspots op dat moment.
het antwoord is te vinden.. door effe het topic te lezenJaymz schreef op 21 November 2002 @ 19:06:
[...]
Die heeft ooit es iemand (extern) gemaakt en dat was nou niet zo'n succes. Men werd iets te enthausiast namelijk.
't enige waar ik 'bang voor ben' is dat de "ergere dingen" niet meer @ SM komen. Voor de gewone dingetjes is het misschien wel beter, de forummod valt het sneller op en SM groeit niet. Het nadeel is dat Globals/Admins enzo zaken minder snel/niet in de gaten hebben als er geen SM-melding wordt gemaakt
Dat was een topic per report. Ik bedoel een topic per geraporteerde topic, een verzameltopic dus van alle reports van een bepaalde draad.Verwijderd schreef op 21 November 2002 @ 20:09:
[...]
[...]
het antwoord is te vinden.. door effe het topic te lezen
That which doesn't kill us, makes us stranger - Trevor (AEon FLux)
When a finger points at the moon, the imbecile looks at the finger (Chinese Proverb)
We Are Borg in "Report topic vraagje"Erkens schreef op 21 November 2002 @ 20:49:
het grootste nadeel is dat je niet meer ziet of en hoe het afgehandeld is
had ik gelezen, maar hoe meer stemmen tegen
Ja.. dat zou wel iets zijn voor in een abo eigenlijk.. Daar kun je toch al je GoT banners uitschakelen als ik me niet vergisdominicbout schreef op 21 november 2002 @ 23:03:
Wat is nou de deal met dat news, kunnen we nu topics bekijken via een newsserver?
[ Voor 46% gewijzigd door CyberSnooP op 21-11-2002 23:09 ]
|_____vakje______|
Plots zagen ze het licht en zijn jouw ideeen doorgevoerdPapa Roach schreef op 21 november 2002 @ 23:10:
Ik heb het idee van report a topic al 2 keer voorgesteld maar toen werd er niet geluisterd
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/141425
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/298512
Graag een verklaring waarom nu opeens weer wel
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ik spreek niet voor de crew ofzow, maar ik weet wel waarom (denk ik)Papa Roach schreef op 21 november 2002 @ 23:10:
Ik heb het idee van report a topic al 2 keer voorgesteld maar toen werd er niet geluisterd
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/141425
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/298512
Graag een verklaring waarom nu opeens weer wel
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 06:02 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq