Het gaat om [rml][ zaterdag] wat te doen met vriendin[/rml]. DIt was een serieus topic en ik een slotje vind ik dan ook belachelijk.
Als je nou nog een gegronde reden erbij zou geven zou ik meer zeggen dan alleen:
>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<
//edit 2
Wat de hek! 9% ge-edit?!
//edit 3
En nu 28
(meer intussen
)
>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<
//edit 2
Wat de hek! 9% ge-edit?!
//edit 3
En nu 28
[ Voor 44% gewijzigd door BreadFan op 21-11-2002 18:39 ]
Waarom moet ik een geldige reden geven. Die kerel zet een slotje op een volkomen normaal niet met de regels in strijd zijnde topic en dan moet ik gaan verdedigen waarom dat onterecht is. Dat lijkt me duidelijk!
Verwijderd
Tsja, ik zie niet in wat wij voor verhelderend leuke dingen kunnen verzinnen die jij niet kan verzinnen. Wij weten niet wat jij leuk vindt om te doen en er is weinig ruimte voor discussie wat dat betreft.
Dat jij het serieus bedoeld snap ik wel, maar ik zie de toegevoegde waarde niet in van een topic waar wij jou zouden moeten voorzien van een leuk idee om uit te voeren met je vriendin... Ten eerste kunnen wij dat niet verzinnen voor je, omdat wij dus niet weten wat jij leuk vindt. Ten tweede zijn er allerlei manieren om erachter te komen wat er allemaal te doen is (op die zaterdag), waardoor je zelf kan kiezen.
Maar goed, deze uitleg had je ook via mail gekregen
Dat jij het serieus bedoeld snap ik wel, maar ik zie de toegevoegde waarde niet in van een topic waar wij jou zouden moeten voorzien van een leuk idee om uit te voeren met je vriendin... Ten eerste kunnen wij dat niet verzinnen voor je, omdat wij dus niet weten wat jij leuk vindt. Ten tweede zijn er allerlei manieren om erachter te komen wat er allemaal te doen is (op die zaterdag), waardoor je zelf kan kiezen.
Maar goed, deze uitleg had je ook via mail gekregen
Owkee dan maar ik heb ent 2 uur liggen surfen en kan nix vinden. Ik hoopte dus op een reaktie van; he, zaterdag is dit en dat daar en daar te doen.
Verwijderd
ik vind het ook een beetje absurd dat je dat soort dingen vraagt.. als je zelf niet eens wat leuks weet te verzinnen om met je vriendin te doen... wees gewoon jezelf, maar vooral creatief
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.