Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Parse error] Line 30 in een 1 of andere config file.. :?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-11 20:49

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
code:
1
2
3
4
5
6
Parse error: parse error, unexpected '!' in /mnt/web/react/got/react/board/www/config.inc.php on line 30

Board Maintenance
Board returned reason:
--------------------------------------------------------------------------------
Error, no config settings found.

Misschien tijdelijke brakheid.. maar bij bijna alles wat ik aanklik krijg ik deze melding sinds 5 min.

Kzit op me werk: Win 98 SE, IE 5.0

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-11 20:49

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Ok, zal wel goed zitten.. krijg nu namelijk deze meldingen (volledig nieuwe pagina en moet op de back button drukken en nogmaals proberen):

code:
1
2
3
4
Board Maintenance
Board returned reason:
--------------------------------------------------------------------------------
Upgrade in progress

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

daardoor ja

Dit topic is gesloten.