Stemmen T-shirt design/ontwerp

Pagina: 1
Acties:

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Er zijn nu al een leuk aantal designs (jaja, go frank govers, RIP) geplaatst van DPC t-shirts.

Het gaat al zo lekker dat de bestelling is gestaakt omdat er steeds weer nieuwe shirts werden gepost.

Nu vind ik dat degene die het DPC shirt heeft bedacht en de hele verkoop en levering gaat doen eens moet beslissen wat we nu gaan doen.

Mijn ID is om de bedenker en verkoper te laten beslissen hoeveel verschillende ontwerpen hij gaat verkopen (ik dacht aan een stuk of 5).
Dan een topic openen waar de mensen kunnen stemmen op ontwerpen (die allemaal op 1 !!! site zijn geplaats) en zo hun Top .. (5) in die topic kunnen zetten.

Dan kun je na een aantal posts vaststellen welke ontwerpen worden gebruikt en dan ga je ze drukken en verkopen.

Kijk, zoals het nu gaat is waardeloos, tegen die tijd dat er een shirt is dan is waarschijnlijk de key al gevonden (bij wijze van spreken dan) :( :(

Dus er moet nu echt aktie worden ondernomen, en wel snel!!!

• Le Mol
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Rustig maar,

Er is een Poll gemaakt om op de shirts te gaan stemmen, maar de termijn van het ontwerpen maken is nog niet verstreken (18 april) dus wachten we met online zetten ervan, en de nieuwe ontwerpen zullen dan ook nog worden opgenomen in de poll
(zal iets van 19 of 20 april online gaan).

En volgens mij is het alleen betaalbaar als we met 1 ontwerp komen, teminste dat zei nightbird (de drukker), dus zeker geen vijf!

Mocht ik me vergissen moeten jullie het maar zeggen.

Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
opstart kosten zijn 100,- per soort T-shirt.
2 is wel te doen, maar 5?
Misschien wel mogelijk als voor en achterkanten verschillend gecombineerd worden.
Er moet trouwens wel een soort banner komen op www.tweakers.net voor de t-shirts....
Ja toch Femme?

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
misschien moeten we alle voorkanten en achterkanten naast elkaar zetten, en daar de beste cvombinatie uit kiezen ?

Just an idea...

Greetinx [eNeRGy]

• Le Mol
  • Niet online
De Poll, is nu zo opgezet dat je, je stem kan uitbrengen op 1 ontwerp (dus voor en achterkant),
er zijn trouwens maar 3 verschillende voorkanten, (het DPC logo, de koe en het D.net logo)

In deze poll is het erg lastig om twee poll's tegelijk (voor en achterkant) te laten lopen, en het zou het stemmen ook erg ingewikkeld maken.

Verwijderd

Nou jah stem maar over deze
http://home.zonnet.nl/grimreaper/shirtsite.htm

mijn design !!!!

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb nu mijn database gestuurde poll overgezet naar de DPC-site. Daar kan ik via het admin-frontend gemakkelijk polls toevoegen. Twee aparte polls voor de voor- en achterkant is dan geen probleem. Zie http://dpc.tweakers.net/poll.dsp?pollid=955917116 voor een demo'tje.

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:46

NightBird

DPC-Crew Coding
Hmz...
DarkHelmet: hoe kom je er bij dat de opstartkosten 100 piek zijn?
Dat is per kleur misschien, en we hebben 4 kleuren (rood/blauw/zwart/wit) nodig.

Dus...

Gewoon 1 ontwerp. Geen discussie mogelijk. Meer is gewoon niet haalbaar/betaalbaar. En als iemand het wel lukt om een ZWART t-shirt met dubbele bedrukking van GOEIE kwaliteit te leveren in kleinere oplagen dan moet diegene het nu even melden, dan trek ik nu mijn handen terug.

Dan nog even het volgende: hou er bij het ontwerpen rekening mee dat het een t-shurt is en niet een poster. En dat je gewoon voor de rug ruimte hebt voor A3 hooguit. Maar liever (we hebben ook maat S) A4.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
Over die 100,- had ik volgens mij in een van de vorige posts gelezen, in een vorige thread.
Maar het klopt toch dat als je nog een ander ontwerp erbij doet, en er wordt er maar 1 besteld, dat het t-shirt veel duurder uitvalt?
Dus je hebt dan soort van opstart kosten.
EN WAAR BLIJFT DIE POLL NOU?
Ja sorry, maar ik vind polls nu eenmaal leuk....

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• Le Mol
  • Niet online
Die poll komt op de 19de April, want dan is de termijn van het ontwerpen maken afgelopen.
Anders zou de stemming oneerlijk gevonden kunnen worden.

Pagina: 1