Ik ben op zoek naar een goede router met een ingebouwd modem, en minimaal een 4 poorts switch er in. Ik heb nu namelijk een USB modem (ja ze zijn slecht, maar hij was gratis) die aangesloten is op een oude pc die als router geconfigureerd staat, maar dat is niet al te betrouwbaar. Die PC en het modem hebben zo hun kuren en gemiddeld 1x per dag valt een van de twee wel uit. Ook is mijn hub aan vervanging toe (ventilatortje wat er in zat is kapot, en is alleen op bestelling leverbaar voor zo'n € 30,-. Ben al bij diverse electronica winkels geweest, maar een 20x20x10 mm fan op 5 volt is moeilijk te vinden), dus kan ik alles mooi in 1x doen.
Uit de pricewatch, en gewoon van de sites van enkele winkels ben ik wel een aantal routers tegen gekomen, maar wat de voor en nadelen er van zijn weet ik niet.
Enkele vereisten :
- Minimaal een 4 poorts switch.
- Ingebouwde DSL modem compatible met MXStream over ISDN.
- Tot ongeveer € 200,-.
De volgende ben ik zelf tegen gekomen:
Alcatel SpeedTouch 510(i) v4 € 246,- (eigenlijk net te duur)
E-Tech ADSL modem Router (ISDN) + 4 poorts Switch € 187.-
ADSL ETHERNET ROUTER 4P INGEBOUWD CONEXANT MODEM, 1XWAN + 4X 10/100 SWITCH € 127,-
Weet je zelf ook nog een router die in dit rijtje er bij past, dan zal ik hem toevoegen.
Ik heb de search gebruikt, maar de enige topics die ik tegen kwam waren over routers zonder ingebouwd modem.
Uit de pricewatch, en gewoon van de sites van enkele winkels ben ik wel een aantal routers tegen gekomen, maar wat de voor en nadelen er van zijn weet ik niet.
Enkele vereisten :
- Minimaal een 4 poorts switch.
- Ingebouwde DSL modem compatible met MXStream over ISDN.
- Tot ongeveer € 200,-.
De volgende ben ik zelf tegen gekomen:
Alcatel SpeedTouch 510(i) v4 € 246,- (eigenlijk net te duur)
E-Tech ADSL modem Router (ISDN) + 4 poorts Switch € 187.-
ADSL ETHERNET ROUTER 4P INGEBOUWD CONEXANT MODEM, 1XWAN + 4X 10/100 SWITCH € 127,-
Weet je zelf ook nog een router die in dit rijtje er bij past, dan zal ik hem toevoegen.
Ik heb de search gebruikt, maar de enige topics die ik tegen kwam waren over routers zonder ingebouwd modem.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25