Toon posts:

Wat is de beste helicopter sim van het moment?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey!

Ik heb nu sinds kort twee computers op mijn werkkamer staan. Met een hubje enzo.

Nu weet ik nog van vroeger van Longbow 2 dat je multiplayer kon spelen waar een speler kon vliegen en de andere op de gunner positie zat. Maar ja, dat spel is alweer zwaar verouderd. Is er een spel op het moment waar dit ook kan en wat er wat beter uitziet?

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:37

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Je zou Comanche 4 eens kunnen bekijken. Leuk om te spelen en grafisch zeker niet oninteressant. Het spel is alleen niet zo enthousiast ontvangen als zijn voorgangers (C3 was geniaal, vooral multiplayer). Je hebt er alleen wel een vrij moderne pc nodig (op mijn P3-700 was de demo net speelbaar)

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat zou moeten lukken. Ik heb een 1Ghz, 256 Mb, 32 Mb gf2 en een 1,8 Ghz, 512 Mb, 64 Mb GF2. Maar ondersteunt Comanche 4 ook de optie die ik graag wil of weet je dat niet? Ik heb een paar reviews gelezen, maar daar staat niets over in.

Thanks for the tip. Nog meer?

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:37

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Of dat met C4 kan weet ik niet, maar met C3 kon het iig niet. Ik denk dat het ook niet met C4 kan, daar is het iets te veel 'arcade' voor.

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-01 21:44
Ik ben nog nooit een helisim tegengekomen waarin je een gunner óf een bestuurder kon spelen...
Wel vliegspellen, maar niet specifiek heligames.

The devil is in the details.

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:00

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

SimCopter :P

Verwijderd

In Operation Flashpoint kun je vliegen met helicopters, en de gunner zijn! Persoonlijk vindt ik het een aardig realistisch spel.

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Ik heb net een HeliSim RC ofzo binnen geslurpt, ik weet niet of dat wat is :?

Verwijderd

c4 is puur arcade maar als je longbow neemt ..ik vind het niet verouderd hoor ziet er heel erg realistisch uit zeker voor dat spel die al zo oud is ...

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

EECH is best goed, Longbow II is nogaltijd de allerbeste choppersim alleen die is al weer erg oud.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
ja idd.... Enemy engaged: Commanche vs. Hokum

tampert, kriminalpolizei

Verwijderd

Ik denk dat je met de longbow serie toch het verst komt want c4 is puur arcade

Verwijderd

ik denk dat je netzoals TzA, maar es operation flashpoint moet proberen, is erg leuk, en je kan ook wel dan copter vs copter doen!!!
aanrader.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand nog Longbow II ergens liggen? Ik wil hem wel weer eens installeren.

Misschien kan ik hem voor een vriendenprijsje overnemen?? ;)

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Hehehe, maar dat was wel een lache game, alleen die wat zo irritant om rond te lopen, bots je tegen al die mannetjes op, en dat "Hmmm" "Hèèè?" de hele tijd :P

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

helaas is de copter markt een beetje dood op het moment. (afgezein vna het zo goed als dode AH-64 mission simulator verhaal op http://www.combat-helo.com/ )
er zijn geruchten dat CFS 4 een copter sim gaat worden, maar dat is sleechts een heel vaag gerucht en geheel speculatief. (op het forum van www.simhq.com opgepikt)
waar ik vroeger erg van genoten heb is Apache Longbow van Digital Intergation. maar dan spreken we van de tijd van C&C 1 (tiberian dawn) die kon je inj multiplayer ook coop spelen. ook kon je tegen hind spelers spelen. maar de engine is totaal niet up to date, en ik weet neit of ie wel onder windows wil draaien. verder heb ik me veelal bezig gehouden met fixed wing spul. F-19, USNF, F-14 fleet defender, Warbirds, Falcon 4, IL-2 en nog veel meer. Commanche 4 is wel leuk als spel, maar ik mis toch het realisme als ik dat speel. (en een stukje teamplay, want in de apache vlieg je meestal in teams)

lekkere verhaallijn he? :P

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

oh ja, nog een ding. misschien een mooi forum voor je: http://www.simhq.com/cgi-...=Helicopter+Sims&number=9

een een search op CFS4 http://www.simhq.com/cgi-...Total=28&StartAt=A:000005 (hope this workd, andrs mag je een kwartier gaan wachten op de resultaten als je zelf moet zoeken)

[ Voor 59% gewijzigd door ocf81 op 25-11-2002 17:51 ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is idd een gaaf project!

Ik ga eens contact zoeken met die jongens...
Pagina: 1