Toon posts:

[Outlook] dubbele / 3 dubbele email

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik word helemaal 8)7 van m'n outlook.

Ik heb een mail (pop) account waar ik zowel thuis als op m'n werk de mail ophaal.
Nu haalt mijn outlook op m'n werk of thuis vaak dubbel of soms zelfs driedubbel de mail op. Ik heb als instelling thuis leave mail on server en op werk leave mail on server remove after 7 days. Toch blijft hij af en toe alle mail dubbel ophalen. Ik draai ook norton anti virus, in een eerder topic hierover zei iemand dat het hier misschien aan ligt. Ik heb deze al diverse keren gedeinstalleerd en op nieuw geinstalleerd Pop accounts al diverse malen verwijderd/toegevoegd maar blijf het probleem houden. Weet iemand wat ik moet doen? (ik heb google newsgroups ook al doorgespit maar kon niets vinden). Een laatste poging zou zijn om norton te verwijderen want ik wordt hier echt gek van.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand???

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
wanneer je de instelling leave mail on server gebruikt haalt hij vilgens mij de mail weer opnieuw van de server als deze niet meer in je inbox staat dus als je een mailtje verplaatst naar een andere map of verwijdert dan krijg je dit effect.

Invoegen doe je zo!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-07 16:15

ZeroCode

Woopie

Heeft er niks meer te maken diederik... Als je die instelling bij elke pc zo isnteld dat hij de mail na 7 dagen moet verwijderen werkt het gewoon. Denk eerder dat het aan een forward ligt.
Ik draai het namelijk hier al meer dan 2 jaar (laptop en desktop pc) maar werkt perfect.

Denk dat je het beste effe naar je wizard rules + forwards kunt kijken bij je ISP.

succes

Verwijderd

Topicstarter
Alles al geprobeerd het ligt niet aan de instellingen. Forward gebruik ik niet.
Heb nu 2x clean install win xp + outlook xp niets anders geinstalleerd nog steeds dubbele mail @#$@#$@#$. Aan de server ligt het ook niet, m'n provider beweert dat op die server wel 1000 pop accounts draaien en daar gebeurt het niet.

Verwijderd

Topicstarter
ik snap niet dat niet meer mensen dan alleen ik dit probleem hebben!

Verwijderd

Je bent niet de enige, ik heb het ook. Ben dus benieuwd of er iemand is die dit kan oplossen.

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Meestal zie je dit toch echt optreden bij bovenstaande suggesties. Komt hij apart drie keer binnen of zie je hem in één keer, 3 keer in je lijst staan. Is het het laatste dan zit het geheid in je sorteer regeld. Komt hij los 3 keer binnen dan ligt het aan het 'leave on server' verhaal.

Verwijderd

IK heb er ook regelmatig last van,maar niet altijd, denk dat het een bug in outlook is.

• magic-marc
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-08 12:00
oops dubbelpost :P

[ Voor 128% gewijzigd door magic-marc op 19-01-2005 17:27 ]

• magic-marc
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-08 12:00
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2003 @ 15:51:
IK heb er ook regelmatig last van,maar niet altijd, denk dat het een bug in outlook is.
LIGT niet aan outlook... outlook express, mozilla thunderbird hebben er ook last van, ik ken het probleem, maar weet hier helaas ook geen antwoord op.. ben op dit topic gekomen omdat ik op zoek was naar dezelfde oplossing.... gewoon weer es iemand zo slim geweest om zo'n simpele functie die dit voorkomt niet in de email programma's te bouwen... JA SLIM hoor van diegene 8)7 :( ken echt veel mensen die last hebben van dit probleem... heb es gebeld met me ISP en die man zei dat ie ook 10 telefoontjes per dag kreeg hierover... al een jaartje of 2[/quote]

[ Voor 11% gewijzigd door magic-marc op 19-01-2005 17:26 ]

Verwijderd

dit is een oude treat, maar probleem-oplosser kan ik niet vinden, dus misschien nu iemand

Probleem zit hem hierin:
OUTLOOK2003 haalt mail op PC-1 binnen (en vlagt af als gelezen)

OUTLOOKEXPRESS op laptop haalt op en vlagt als gelezen.

Nu weer nbaar de PC en die ziet geen vlaggtje meer (is veranderd naar die van EXPRESS) en haalt alles vanaf het begin weer op...

gek genoeg: ALLEEN oulook2003 gaat dubbel ophalen! dus NIET outlook express...

iemand?

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Zinloze kick. Het topic is drie jaar oud, ging over een ander situatie en waarschijnlijk over een andere outlookversie.

Probeer iig de hotfix voor OL2003 eens en als je probleem niet is opgelost, open dan een nieuw topic.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.