Bios update abit kt7-raid?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Mketelaar
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik heb een abit kt7-raid moederbord. Ik heb nog nooit de bios geupdate mobotje is nu bijna 2 jaar oud en wordt wel eens tijd voor een updatetje. Ik zie zoveel update van mijn bios dat ik niet weet welke ik moet nemen. Kan iemand mij duidelijk vertellen welke update file ik momenteel moet downloaden.

Alvast bedankt,

Ikke

Verwijderd

Check de site van hun en download de nieuwste versie voor jouw mb...

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:30
Je kan jezelf beter afvragen of zo'n nieuw BIOS wel toegevoegde waarde heeft voor jou. Wil je een Athlon XP in je mobo pluggen? Of zitten er in een nieuw BIOS extra overclock opties die je wilt gaan gebruiken. Als dat zo is zou ik je BIOS updaten, anders moet je gewoon denken dat wat niet kapot is hoeft ook niet gemaakt te worden.

Maar dit is mijn mening, als jij wilt updaten kan ik je ook aanraden gewoon de laatste versie van de Abit site af te halen, de handleiding goed te lezen, en dan te flashen ;)

• Robocom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-01 08:41
Bekijk anders http://www.sudhian.com/faqs.cfm/fid/2.sud (redirection van go.to\kt7faq) ff. Daar staat de KT7-faq met alle mogelijke problemen/oplossingen.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Als je een BIOS update nodig hebt, gewoon de meest recente nemen :) Het heeft geen zin om alle BIOS versies te behandelen lijkt me ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.