[Aldi België] Medion 4.1MP Digitale Camera

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 14687

Topicstarter
Sta net op't punt om de Canon Poweshot S45 te kopen, en dan zie ik dit

http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_48/OFF01.HTM

Specs:
4,1 megapixels Sony® CCD-sensor voor echte fotokwaliteit
resolutie 2272 x 1704 pixels
3 x optisch Ricoh® zoom-objectief (komt overeen met 38-114 mm bij kleinbeeldcamera's
128 MB CompactFlashª geheugenkaart
2 x digitale zoom
macrofunctie voor extreme opname dichtbij vanaf 8 cm
4,5 cm LCD-kleurendisplay
autofocus, flitsautomatiek, flits vooraf voor het verminderen van het rode-ogen-effect

Heeft op 't eerste gezicht zowat dezelfde specs (sommige zelfs beter) maar ik vraag me toch af of er addertjes onder 't gras zitten.
Ook vraag ik me af hoe groot 't toestel is.
Als er al nadelen zijn, zullen ze toch heel doorslaggevend moeten zijn want 't toestel kost maar de helft van de Powershot S45.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Volgens mij is dit toestel al meerdere keren voorbij gekomen. Dus ik denk dat je even search moet gebruiken.

Verder is hij in Duistland dacht ik getest (als het nog steeds dezelfde cam is) en daar kwam hij behoorlijk belabberd uit de test.
Aan de andere kant is de prijs inclusief geheugenkaart, en is ie dus echt ontzettend goedkoop....

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Da's dezelfde die laatst in Nederland bij de Aldi's te koop was (voor 389,- Euro trouwens)
Daar zijn idd al wel wat topic over. Zoek ff :)

Anoniem: 14687

Topicstarter
Sorry :/ 'k had blijkbaar niet zo grondig gezocht. Heb intussen al topic gevonden. Kwaliteit is dus toch niet helemaal schitterend. Zou ook te mooi geweest zijn voor die prijs.

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
commentaar van een bezitter van het betreffende toestel; om gewoon veel foto's te maken is hij uitstekend; kwaliteit is ook prima. meer dan voldoende om bijvoorbeeld de digitale fotos bij kruidvat af te laten drukken.

nadeel; hij heeft geen instellingen voor de sluitertijd en deze is over het algemeen erg lang; dus je moet er soms echt aan denken om de camera goed stil vast te houden. zeker bij binnen opnamen (zijn meestal donkerder dus dan word de sluitertijd automagisch langer)

ik ben er zeer tevreden over...

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

zoals je al gezien hebt, is deze al eerder voorbijgekomen

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.