DPC moet evt. prijzengeld aan goed doel geven!!

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Zoals bekend krijgt het team van de persoon die de code kraakt ook 1000 dollar. Het zou mij eerlijk lijken als Femme en co die 1000 piek niet op zouden zuipen oid, maar aan een goed doel geven. Of teruggeven aan de persoon die de code kraakt... Niet dat die 1000 piek ook maar ene fuck voorstelt, maar ik ken mensen die niet met een team meedoen, omdat ze dan een deel van het prijzengeld kwijt zijn.

Hoe denken anderen hierover?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Upgraden die server!

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Ik stem voor een donatie aan GNU!

Verwijderd

gewoon met de hele klup een feesie en dan is 1000 dollar te weinig dus iedereen 25piek erbij leggen en dan maar feesten ;) ;)

[This message was send by a Burnin'Cow]

Verwijderd

Femme moet het geld aan de winnaar geven?! ECH NIE! :)
De winnaar moet het geld aan Femme geven!

Als tegenprestatie moet good ol' Femme het Nederlandse volkslied zingen in oud-Raaltens dialect in een bijpassend kostuum. De beeldopnamen (!) moeten daarna uiteraard gratis beschikbaar worden gesteld via de frontpage. :)

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Muhahaahhaha!!

• GiLuX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-11-2025
gilux is voor leuke ruimte afhuren en ratm inhuren met veel bier en woman.

en dan wil ik mn gitaar ook nog wel mee slepen.

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Langs SARA gaan en wat proc. tijd huren.

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Ehm ik stem tegen mag dat? :)
1: Wij gaan de code niet kraken.
2: PCDealer: Wat wou je met die proctijd gaan doen? RC5-512 ofzow?
3: De persoon die de code kraakt krijgt zelf ook 1000 geldjes (dollar euro guldens?)
4: T geld van Femme mag van mij (als ie t niet gewoon zelf houdt) naar de ontwikkelaar van het PHP forum, als ie daardoor nog harder gaat werken. Das Arjen dagt ik, maar die zit nog op school dus die kan wel wat zakgeld gebruiken :D :D :D

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Ow ja, Sueno: HAHAHAHHAHHAHAHAHAHHAHA ROFLMAO bijna. Alleen hij komt uit Ruurlo toch of zoiets? Mag ie't van mij in dat dialect doen... :D

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Raalte, Ruurlo... ik wist dat het iets met een R was :)

• Femme
  • Laatst online: 15:03

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Hoho, is wel ff een verschil tussen een mens en een tukker!

Maar lijkt me geen verkeerd idee om dat geld aan een goed doel weg te geven (niet dat we ooit geld zullen winnen, maar je weet nooit).

• redwing
  • Laatst online: 18:31
Tja, we zitten de laatste tijd anders wel constant boven de 1 op 100 kans (vandaag 1 op 79 is toch 1,3 % kans). Dus de kans is toch goed aanwezig dat iemand bij DPC de code kraakt.

[removed]

Verwijderd

Het geld moet worden gebruikt om de 2 servers te upgraden.

• redwing
Het lijkt mij het meest logisch om OF het geld te gebruiken om b.v. de servers te upgraden zodat alle tweakers er iets aan hebben, OF aan een goed doel te geven.

[removed]

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Servers upgraden is een goed doel, toch? In ieder geval lijkt het mij netjes dat het eventuele geld naar iets gaat waar alle tweakers plezier van hebben, want we hebben het met zijn allen voor elkaar gekregen. Dus of dat nou upgrade van de server, feestje of goed doel is maakt me niet zoveel uit...

En idd. we hebben een kans van 1 op 75 dat wij de code kraken.... is toch niet niks

Verwijderd

Luister eens: het prijzengeld voor Rc5-64 is 10.000 dollar.

Als distributed.net de code als eerste vind krijgt houden ze zelf 2.000 dollar voor de onkosten, gaat er 1.000 dollar naar het winnende team, 1.000 dollar naar de winnende deelnemer...

en 6.000 dollar gaat al naar een goed doel!!!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

We moeten het aan Anandtech geven voor hun moedig strijden.

:)

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

We te denken van Greenpeace?

Alle die grazend koetjes hebben heel wat KW'tjes verbruikt = vervuiling

Allemaal aan de windmolen/zonne-energie :)

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• Floor-is
  • Laatst online: 18:16

Floor-is

5.2

Allemaal leuk enzo, maar we vervuilen toch wel, er wordt ook al USD 6000 weggegeven, distributet.net houdt ook nog 2000 USD. Dus er is 2000 USD over, 1000 voor Femme en 1000 voor de "kraker". Die kan zelf wel beslissen wat ermee gebeurt dachtikzo. Als het een echte tweaker is koopt hij/zij er toch nieuwe shit van voor zichzelf, zou jij ook doen!

(Of zit ik er nu naast? Ik zou een feestje bouwen maar OK, ik ben ik en ik denk niet dat ik hem kraak, heb maar 400 blokjes per dag...En dan moet het niet weer hangen zoals vandaag :r Intel P3... :r )
Plezier

[}:0 DUTCH POWER COWS]
Hé ziet ik ineens dat ik junior member bent, ziet er leuk uit! Zal wel niet veel betekenen maar toch.

Bericht hierboven

• Femme
  • Laatst online: 15:03

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik wil voor die $1000 ook wel een paar bomen planten in de Zuid-Amerika hoor :). Of de server upgraden, ook een leuk idee.

Verwijderd

zeker de reis op kosten van de zaak hé Femme ;)

Whahahahhahahahaha

Verwijderd

Euh Femme ... Raalte ligt in Salland , de mensen (**** ****** :) ) die daar wonen zijn dus geen tukkers.

Jij je zin Le Mol ..

Verwijderd

Hee ik binne geen boer. :) Moar ik kom wel uut salland.

Verwijderd

Misschien mijn fout, maar hoe zie je eigenlijk wanneer je de code gekraakt hebt?? Blije koetjes door je scherm ofzo??

• Le Mol
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik snap het niet hoor,
ie kumt ut oosten van't land an ie bunt geliek an boer.

Ik kom dan nog net niet uit Salland maar uit de Achterhoek :)
Maar dat maakt me nog geen boer, in de Achterhoek hebben we ook een paar steden daar woont 90% van de achterhoekers, (zo'n beetje) dus het grootste deel is geen boer!
laat dat nu eens duidelijk zijn!

Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere

• redwing
Als je de code hebt gekraakt merk je dat nergens aan. Ze controleren het eerst bij distributed, en sturen je daarna een mailtje. Het is dus belangrijk dat je e-mail adres klopt. Verder geeft je koetje dus niet aan dat de code is gevonden.

[removed]

Pagina: 1