3Com Superstack II hub 100 TX verbindingskabel

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 13:15
Hoe heet de kabel die wordt gebruikt om twee Superstack II hubs aan elkaar te verbinden en zijn die kabels nog ergens te krijgen?

Afbeeldingslocatie: http://www.sls.wau.nl/jvdhoven/3com/3Com-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sls.wau.nl/jvdhoven/3com/3Com-4.jpg

• TAMW
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-07 21:02
Matrix kabel, kun je nog gewoon bestellen.

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

ff op de 3COM site zoeken, dan vindt je het zo... :z

Forget your fears...
...and want to know more...

• apenstaartje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Hoe ie heet weet ik niet, maar het is een dedicated uplink alvast. De bandbreedte is ook hoger dan de gewone poorten. SuperStack II is volgens mij 10 Mbit, toch? Dan is die uplink 40 Mbit...

Enne... het lijkt op een externe SCSI aansluiting... (68 sub-d, of 50 sub-d), en die zijn zeker nog gewoon te krijgen.

geen zin zonder onzin

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Ik heb er hier nog een liggen trouwens. Hij is... 10 CM lang wel. Mag 'm komen halen wat mij betreft, ik heb geen 3Com superstacks...

Forget your fears...
...and want to know more...

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-08 21:38

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Welke 3C.. nummer heeft die HUB: sommige 3Com apparatuur werken inderdaad met matrix cables, maar dit ziet er meer uit als een 3C250 HUB en daar is een speciale kabel voor om 2 van die dingen op elkaar aan te sluiten.

Als het inderdaad een 3C250 (of 3C250A, B of C) is dan heb je daar de 3C219 voor nodig. Let wel: alleen voor koppeling naar ander HUB van hetzelfde type....

Als je zo'n kabel nodig hebt: waar ik werk hebben we er nog een kleine 200 liggen, zijn alleen niet echt gratis :'(

Laat maar weten, dan kan ik kijken wat men daarvoor moet hebben......

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4, HP Z1 G1i, BMW R1300 GS Adv ASA.

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Je kunt ze ook via eBay krijgen ($5-10), kost ook niet te veel om op te laten sturen.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 13:15
Wow, bedankt voor jullie reakties! Ik weet genoeg.

Stormtrooper: Het gaat om een 3C250A en die 3C219 lijkt inderdaad op wat ik bedoel. Ik heb er geen nodig maar wilde even weten hoe dat zit met die koppelkabeltjes.

:) :) :) :) :)

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:17

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> NT

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Stormtrooper schreef op 21 november 2002 @ 09:24:
Welke 3C.. nummer heeft die HUB: sommige 3Com apparatuur werken inderdaad met matrix cables, maar dit ziet er meer uit als een 3C250 HUB en daar is een speciale kabel voor om 2 van die dingen op elkaar aan te sluiten.

Als het inderdaad een 3C250 (of 3C250A, B of C) is dan heb je daar de 3C219 voor nodig. Let wel: alleen voor koppeling naar ander HUB van hetzelfde type....

Als je zo'n kabel nodig hebt: waar ik werk hebben we er nog een kleine 200 liggen, zijn alleen niet echt gratis :'(

Laat maar weten, dan kan ik kijken wat men daarvoor moet hebben......
:*) :9~
Ik heb al een 3C250-T4, met een 3C250-TX hopelijk in blijde verwachting, dus ik begeer in hoge mate zo'n kabeltje om beide in de echt te verenigen (dan hoef ik geen NT-routerjte te gebruiken om die -T4 aan de rest van mijn net te knopen).

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Euh .. bij mijn weten kun je gewoon ff de .PDF downloaden van dit type, en daar staat het in.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.