20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
beetje saai vind ik emB_O_S_S schreef op 21 november 2002 @ 09:06:
Ik ben op zoek naar een leuk kerstkado voor mijn vriendin, en nu wil ze graag een horloge. Maar wat is nou een leuk uitziend dameshorloge, want ik zie door de bomen het bos niet meer....
Ik heb van Pulsar een mooi horloge gezien, kost €100 euro en dat had ik ongeveer in mijn gedachten voor een mooi kerstkadootje.
[afbeelding]
Heeft iemand nog tips voor mij?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ja, dat vind ik ook!
Lekker aan het fotograferen? 📸
Check mijn V&A voor een upgrade!
This message was sent on 100% recyclable electrons.
niet duur, goede kwaliteit en aparte horloges...

op de laatste wordt een animatie gespeeld van het chinese teken voor liefde...
bovenste 3 kosten ongeveer 60 euro, 4e kost 100 euro en de laatste weer 60 euro...
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
iig geval een stuk mooier dan die Pulsar voor dezelfde prijsTwistedmark schreef op 21 November 2002 @ 10:18:
Ja en die 4e vind ik de mooiste van de fossils
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Verwijderd
hen net ff op de swatch site gekeken, kijk eens bij de "irony"serie, en dan de dames horloges.Staan imho best leuke tussen.
En zoals hierboven genoemde Cartiers kun je wel shaken, of je moet via E-bay op een veiling de mazzel hebben dat je er eentje kan vinden voor el cheapo
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
Tip: Baby-G's zijn SO out of style
[ Voor 9% gewijzigd door kmf op 22-11-2002 01:37 ]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Ik vind zelf titanium horloges erg prettig: ze zijn zeer licht en dragen daarom erg prettig. De iets matte uitstraling vind ik ook fraai. Let ook een beetje op de dikte van de kast: een dunne kast draagt veel prettiger, maar is daardoor natuurlijk wel duurder. Seiko heeft een aantal van deze titanium horloges voor dames in de collectie. Je zou eens kunnen kijken op www.seiko.nl .
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Verwijderd
Let er op dat 30m waterdicht betekent: je kan er mee douchen/afwassen, zwemmen niet doen!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 01:57 ]
Tis ook kweste van wennen heb zelf een joekel van een horloge (mag ook wel voor dat geld) maar wil nu eigenlijk nix anders meer. Als ik me oude seiko om doe heb ik het gevoel of ik wat mis......mbravenboer schreef op 22 november 2002 @ 01:45:
Ik vind zelf titanium horloges erg prettig: ze zijn zeer licht en dragen daarom erg prettig. De iets matte uitstraling vind ik ook fraai. Let ook een beetje op de dikte van de kast: een dunne kast draagt veel prettiger, maar is daardoor natuurlijk wel duurder.
Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.
Of is ze *zo* slecht in bed...
Ken het merk verder niet, maar zou aardig beledigd zijn als iemand mij per kerstkado voor fossiel uit zou maken.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Verwijderd
serieus? zo erg is het niet? het is maar een merk.. dan zou je nix meer kunnen kopen..Rataplan schreef op 22 November 2002 @ 04:48:
Niet om het een of ander, maar je geeft je vriendin toch geen horloge waar "Fossil" op staat?
Of is ze *zo* slecht in bed...
Ken het merk verder niet, maar zou aardig beledigd zijn als iemand mij per kerstkado voor fossiel uit zou maken.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 20:31 ]