Als ik op een snelkoppeling druk start het programma wat hoort op te starten niet op
Soms na lang w88 starttie wel in 1x door ... De computer hangt in een netwerk, ik weet niet of dat wat uitmaakt.. Als ik de computer een paar x opnieuw opstart doettet programma het soms in 1x wel
Suggesties?
Misschien tijd om is een keer je harde schijf te formateren en alles er opnieuw op te gooien? Kan een gevolg zijn van een focked up register volgens mij.
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
Er zijn wel programmas om je register een beetje op te schonen, moet je maar ff naar zoeken, ben ff de naam kwijt. Maar het resultaat komt meestal niet in de buurt van een clean install.
Tenminste als dat het probleem is... Ik weet natuurlijk niet hoelang het geleden is dat die schijf geformateerd is...
Tenminste als dat het probleem is... Ik weet natuurlijk niet hoelang het geleden is dat die schijf geformateerd is...
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
regclean kan je register opschonen, maar als je het goed wil doen moet je het eignelijk handmatig doen (stond iets in de CT van een tijdje terug)
verder kan je je HD defraggen, dat versnelt ook een beetje
verder kan je je HD defraggen, dat versnelt ook een beetje
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Daar heb ik dus ook geen idee van, hij zit nu in bespreking dus kan em niet storen
Zoiets als Ad-Aware er ff overheen gooien?
nee zoiets als Norton Windocter er overheen gooien
Mjah het vervelende van RegCleaner en Ad-Aware zijn dat ze ook koppelingen weggooien die nog wel in gebruik zijn heb ik gehoord.. Omdat er op zijn computer nogal belangrijke stuff zit(leerlingenlijsten, afschrijfnota's et cetera) kan ik moeilijk die comp in de soep laten lopen 
//edit
Norton Windoctor? Ken ik niet ? Wat doet dat progje?
//edit
Norton Windoctor? Ken ik niet ? Wat doet dat progje?
kijk of de linkspeed en duplex van de instellingen van de netwerkkaart goed staan (b.v. 10Mb/half), wil ook nog weleens uitmaken.
Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32
Je moet ff met de directeur overleggen, hij kan belangrijke bestandjes wel backuppen en dan huppa, format c:
What's a cube to you?
adaware gooit alleen maar spyware weg. doet verder niks met programma's.
Norton Windocter controleert van alles. fouten in de registry foute links enz. je moet er alleen wel voor betalen.
Norton Windocter controleert van alles. fouten in de registry foute links enz. je moet er alleen wel voor betalen.
Ik heb er verder ook nooit van Regcleaner gehoord dat ie sleutels weggooit die nog in gebruik zijn.
Hij gooit eerder te weinig weg. Installeer maar is een spel, uninstall em, draai regcleaner en zoek in je register voor dat spel. Dan tref je altijd nog zooi aan
Hij gooit eerder te weinig weg. Installeer maar is een spel, uninstall em, draai regcleaner en zoek in je register voor dat spel. Dan tref je altijd nog zooi aan
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
De programmas waarheen de koppelingen verwijzen staan niet op de server dus in principe heeft dat er niets mee te maken denk ik .. Ik denk dattet iets te maken heeft met het inlogprogamma wat wij van het bedrijf hebben gekregen wat hier het netwerk heeft aangelegd(kben stagaire op een bassischool) Het programma stelt het inloggen op het netwerk ff uit (6 sec, voorheen 4 sec) zodat hij naar zn reg kan wegschrijven dat er word ingelogd op een netwerk.. Ik heb nou dus die wachttijd groter gezet in de hoop dat het in de reg goed word weggeschreven en de progjes dus goed opstarten, of is dat geen logica
Hehe,.. vage theorie denk ik.Verwijderd schreef op 21 november 2002 @ 09:24:
De programmas waarheen de koppelingen verwijzen staan niet op de server dus in principe heeft dat er niets mee te maken denk ik .. Ik denk dattet iets te maken heeft met het inlogprogamma wat wij van het bedrijf hebben gekregen wat hier het netwerk heeft aangelegd(kben stagaire op een bassischool) Het programma stelt het inloggen op het netwerk ff uit (6 sec, voorheen 4 sec) zodat hij naar zn reg kan wegschrijven dat er word ingelogd op een netwerk.. Ik heb nou dus die wachttijd groter gezet in de hoop dat het in de reg goed word weggeschreven en de progjes dus goed opstarten, of is dat geen logica
Wat gebruiken ze voor client om in te loggen?
Als het Novell is zou je een nieuwe client kunnen downloaden voor Win98. 3.32 SP1 is de nieuwste Novell client.
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
ehh? Wat bedoel jeDeMoN schreef op 21 november 2002 @ 09:26:
[...]
Hehe,.. vage theorie denk ik.
Wat gebruiken ze voor client om in te loggen?
Als het Novell is zou je een nieuwe client kunnen downloaden voor Win98. 3.32 SP1 is de nieuwste Novell client.
Dat inlogscherm
Als je Windows in boot om het netwerkwachtwoord in te tikken.
Met andere woorden, wat voor netwerk-wachtwoord-intik-schermpje gebruiken ze
O nee dat is gewoon nog van Windows zelf (Win 98) Daarna isser dat programmatje wat in inloggen ff tegenhoud en daar weer na komt Kixstart wat inlogt op het netwerk enzo
Ohw,.. hmm.. wazig gedaan danVerwijderd schreef op 21 November 2002 @ 09:34:
O nee dat is gewoon nog van Windows zelf (Win 98) Daarna isser dat programmatje wat in inloggen ff tegenhoud en daar weer na komt Kixstart wat inlogt op het netwerk enzo
Hmmjah Kixstart ken ik verder niet.. weet een beetje wat het is. Maar goed.. heeft je eigen truuk nou geholpen of net? En ik denk dat je best wel Regcleaner kan draaien. Dat progsel maakt zelfs een backup.. dus maakt echt niet uit.
Kijk ook of je hem kan defraggen.. misschien ook nog even naar Windows update kijken.. Ik bedoel gewoon IE opstarten en onder Help ff Windows update aanklikken.
Ja ik ga drek zowieso ff Windows Update draaien.. Daarna kijk ik of mn eigen trucje werkt en mocht dat niet werken doe ik ff RegCleaner eroverheen gooien, doet DAT het niet dan isset formateren geblazen denk ik
Pagina: 1