Toon posts:

Case fans , uitzagen of niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om 2 case fans te plaatsen, 1 vooran 1 achteraan. nu vraag ik me af aangezien ik vooraan wel een plaatsje ervoor heb maar er daar nog een frontpaneel voor zit (met maar 4 dunne gleuvjes, of dit wel genoeg lucht toevoer betekent??
of moet ik beginnen zagen in mijn front paneeltje?
deze gleuvjes zijn echt wel dun dus ik zou denken da t hij gewoon de lucht van uit mijn kast terug zouu aanzuigen indien ik die case fan daar plaats...

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-02 19:43
hmm.... ik weet iet hoe dun dun is, maar het zou dan wel extra lawaai betekenen.

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-02 14:50

Scighera

swim-bike-run

uitzagen: scheelt lawaai en het levert een betere airflow en temperaturen op

www.triathlete.nl

Verwijderd

Als je gaat zagen denk dan eerst goed na over hoe je het af gaat werken, anders gewoon niet doen want dan zit je met een gat in je front

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:10
* Tazzy votes for uitzagen

Zonder dollen... als het niet echt in het zicht zit of niet lelijk is, weg die rommel. Anders toch even kritisch kijken naar of het op een andere manier niet mooier of beter kan

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-02 10:31
zeik modus:
het is gleufjes en niet gleuvjes.

Verwijderd

Monteer de boel eerst eens en als het je irriteert om een of andere reden kun je het altijd nog uitzagen. Ik betwijfel of de performance erg veel beter wordt...

Verwijderd

/me denkt Uitzagen die handel.

Je moet gewoon eerst goed tekenen en uitdenken voor je gaat boren enzo, dan kan er niks mis gaan.

• Kolonel_E
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-01 18:19
Jah, en daarna de rande afwerken met tape, of een door midden gesnede slang ofzo(of u-profiel rubber).....fanguardje er voor en het ziet er prima uit :) ....

Verwijderd

Topicstarter
kzal eerst een zien wat het airflow verschil is zonder fans en met fans maar achter front, wie weet is dat al een groot genoeg verschil

Verwijderd

Het ligt er natuurlijk aan welke look je nastreeft...

Wil je een echte Tweakerlook of ga je meer voor een Doctor Jackal en Mister Hide machine?

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:39
In mijn kast ga ik mn gaten ook uitzagen (HQ-08), zitten toch uit het zicht en met een fingerguard erop is het waarschijnlijk ook een stuk stiller :)

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

Verwijderd

Topicstarter
nog een vraag, wat is er best in het geval ik zaag, fan voor het metalen koetswerk of erachter( dus in de kast)????

Verwijderd

Het lijkt me mooier als het ervoor zit in dat geval, anders heb je echt een gat. Maarja of het beter is? Geen idee.

Verwijderd

is dit niet een CME topic?

Verwijderd

De dremel er gewoon in >:)

Verwijderd

Of de heersende decopeerzaag. Heb ik alles mee gedaan. Alleen beetje jammer was dat mijn plastice voorkant na het zagen van het gat weer vast was gestold. Kostte me vrij veel moeite om de troep na het zagen eruit te krijgen.
Pagina: 1