Toon posts:

[outlookXP]Problemen met zenden/ontvangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een dag of 4 heb ik ineens problemen met outlook (van officeXp).

Dit programma staat constant aan en controleert om de 15 minuten naar mails. Dit ging tot ca 4 dagen geleden perfect.

Nu krijg ik regelmatig error van outlook, namelijk deze:

Bij taak ******* - Bezig met verzenden is een fout (0x800CCC0F) opgetreden: De verbinding met de server is onderbroken. Als het probleem blijft bestaan, neemt u contact op met de serverbeheerder of Internet-provider (ISP).

*** = naam account(heb ik vervangen)

Ik heb diverse accounts die deze moet controleren, hij doet het bij ALLE accounts, van 3 verschillende ISP's(aanbieders)
Een herstart van outlook helpt niet, als ik dezelfde mails controleer met outlook expres krijg ik geen error.
Ook zijn de klachten niet constant, de ene keer werkt het goed de andere keer niet. De settings heb ik al tig keer gechecked en die zijn 100% goed. Ook had ik voorheen geen problemen en er is niets veranderd aan de setup van mijn pc.

Soms blijft outlook elke keer deze fouten geven bij elke e-mail check of versturen, een reboot van de machine doet dan wonderen. Na de reboot werkt outlook weer goed(outlook zelf herstarten heeft geen effect)

Iemand een idee wat dit kan zijn?

Verwijderd

Ik heb ook dit zelfde probleem. Alleen een reboot van de PC helpt, dus het lijkt alsof Windows die poorten blokkeert opeens ofzo.
Ook connecten programmas als poptray en poppeeper niet meer met de inboxen.

Of Misschien een modem probleem? Maar denk het niet. Mijn modem is een 3com Officonnect Wireless.

Heb firewall en virusscanner ook uit geschakeld, geen resultaat.
Het LIJKT dus alsof het aan Windows ligt.. hopelijk weet iemand een oplossing.

(oeps sorry voor extreme kick, ik heb gewoon netjes de search gebruikt O-) , zie nu pas de datum :P )

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2005 16:52 ]

• Mafioso
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:44
Welke versie van windows heb je?

Probeer anders eens de virusscanner en firewall te uninstallen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Open toch even een eigen topic; dit gaat slechts verwarring opleveren over wie dit probleem nou eigenlijk heeft :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate