Ik ben al geruime tijd bezig met een e-commerce-actige site...
Ik ben al redelijk ver alleen ik wil een handiger systeem voor plaatjes...
Ik kan nu alleen mn plaatjes toevoegen via een edit in mn admintool...
in de ADD kan het nog niet hier een screenshot van wat ik wil bereiken:

ik wil dus als ik nu op add druk dat EN de gegevens EN de beide plaatjes worden toegevoegd....
Ik heb dit alleen nog nooit eerder gedaan dus ik heb echt ff geen idee hoe ik dit zou moeten doen...
ik hoop dat jullie kunnen helpen
Hier nog een stukje script:
Dit is dus het stukje waar ik de form begin... en waar ik de plaatjes in wil gooien...
ik hoop nogmaals dat jullie me verder kunnen helpen
Ik ben al redelijk ver alleen ik wil een handiger systeem voor plaatjes...
Ik kan nu alleen mn plaatjes toevoegen via een edit in mn admintool...
in de ADD kan het nog niet hier een screenshot van wat ik wil bereiken:

ik wil dus als ik nu op add druk dat EN de gegevens EN de beide plaatjes worden toegevoegd....
Ik heb dit alleen nog nooit eerder gedaan dus ik heb echt ff geen idee hoe ik dit zou moeten doen...
ik hoop dat jullie kunnen helpen
Hier nog een stukje script:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| <form action="" enctype="multipart/form-data" method="post" name="foto"> <table border="0" width="100%"> <tr><td width="30%" valign="top"><b>Foto 1:</b> <td width="70%"> <input type="hidden" name="foto" value="100000"> Voeg dit plaatje toe: <input name="foto" type="file"> <br><br></td></tr> <tr><td width="30%" valign="top"><b>Foto 2:</b> <td width="70%"> <input type="hidden" name="foto2" value="100000"> Voeg dit plaatje toe: <input name="foto2" type="file"> <br><br></td></tr> <tr><td width="50%"><input type=submit name=submit value="Add"></td></tr> </table> </form> |
Dit is dus het stukje waar ik de form begin... en waar ik de plaatjes in wil gooien...
ik hoop nogmaals dat jullie me verder kunnen helpen