Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
idd... http://www.thumbdrive.com/. vrij duur alleen
Zoek ff op "thumbdrive" of "memory key" oid... daar bestaan er duizenden van, van bekende of minder bekende merken
ja dat is het denk ik als ik hier zo specs /pics van zie... enig idee wat die dingen kosten?
edit: 30 euro bij Norrod volgens de Pricewatch
edit: 30 euro bij Norrod volgens de Pricewatch
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
die Thumbdrives van TREK zijn niet PnP.
Je zou er een van Apacer moeten hebben, die zijn wel PnP (in XP althans)
Je zou er een van Apacer moeten hebben, die zijn wel PnP (in XP althans)
eerst kijken dan zeiken
zoals dit?
http://www.meritline.com/aphandriv16.html
16 MB Apacer HandyDrive

Features:
USB Interface
A true "Plug & Play" connection supports hot swapping function.
Power Supply
Get powered directly from USB port; no external power or batteries.
Systems Support
No driver required for Windows ME, Windows 2000, Mac OS 8.6, Linux 2.4.0 or higher. Driver is only needed for Windows 95 OSR 2 with USB support, Windows 98, Windows 98 SE.
Expedite Data Transferability
Transfer rate is up to 12Mbits/sec at "Full Speed".
Security
Includes a write-protect switch.
Specifications:
Size: 85mm * 28mm * 15mm (L * W * H)
Weight: 17g
Data retention up to 10 years
LED indicator while drive is in use
Power consumption: Write 36.0mA, Read 33.0mA
Erase cycles: 1,000,000 times
Read speed > 750KB / sec.
Write speed >450 / sec.
Shock resistance: 1000 G (maximum)
http://www.meritline.com/aphandriv16.html
16 MB Apacer HandyDrive
Features:
USB Interface
A true "Plug & Play" connection supports hot swapping function.
Power Supply
Get powered directly from USB port; no external power or batteries.
Systems Support
No driver required for Windows ME, Windows 2000, Mac OS 8.6, Linux 2.4.0 or higher. Driver is only needed for Windows 95 OSR 2 with USB support, Windows 98, Windows 98 SE.
Expedite Data Transferability
Transfer rate is up to 12Mbits/sec at "Full Speed".
Security
Includes a write-protect switch.
Specifications:
Size: 85mm * 28mm * 15mm (L * W * H)
Weight: 17g
Data retention up to 10 years
LED indicator while drive is in use
Power consumption: Write 36.0mA, Read 33.0mA
Erase cycles: 1,000,000 times
Read speed > 750KB / sec.
Write speed >450 / sec.
Shock resistance: 1000 G (maximum)
Thumbdrives secure zijn wel PnP. Je moet er dus op letten dat je niet een secure versie hebt van de Thumbdrive... (Ik vind het wel een veilig idee dat iemand niet met mijn data aan de haal kan gaan (Aangezien het best wel jat-ware is)).
Secure moet je dus een driver installeren die om de pincode van je Thumbdrive vraagt..
edit
Die handy/pendrive dingen zijn vaak te groot om lekker in je USB te proppen! Een thumbdrive is gewoon lekker smal! Op mijn werk hadden we een pendrive waar we constant de behuizing eraf moesten halen omdat hij anders niet paste!
/edit
Secure moet je dus een driver installeren die om de pincode van je Thumbdrive vraagt..
edit
Die handy/pendrive dingen zijn vaak te groot om lekker in je USB te proppen! Een thumbdrive is gewoon lekker smal! Op mijn werk hadden we een pendrive waar we constant de behuizing eraf moesten halen omdat hij anders niet paste!
/edit
hm da's idd wel minder... maar bij die Apacer's zit een USB-houder incl. kabel als extra... ga daar dus maar ff naar kijken @ de HCC Dagen
Er is een pendrive Inkoopactie op Laupro
Daar zitten ook nog USB 2.0 pendrives bij. (10 eur duurder dan USB 1.0)
Ik zit al tijden te twijfelen of ik nou zo'n ding wil gaan kopen, want dan wil ik natuurlijk wel meteen een 512MB ding....
Daar zitten ook nog USB 2.0 pendrives bij. (10 eur duurder dan USB 1.0)
Ik zit al tijden te twijfelen of ik nou zo'n ding wil gaan kopen, want dan wil ik natuurlijk wel meteen een 512MB ding....
In deeze zin staan drie fauten
ik heb hier anders zo'n TREK drive en mn XP weet echt niet wat ie er mee aan moet.
Apacer heb ik betere ervaring mee. Vervelend dat als je ergens lang moet , ook n diskette mee moet zeulen...
Apacer heb ik betere ervaring mee. Vervelend dat als je ergens lang moet , ook n diskette mee moet zeulen...
eerst kijken dan zeiken
Pagina: 1