Naar aanleiding van ACM's aankondiging in het Mededelingenforum:
Is het achteraf een ontwerp-fout, was het in te schatten, te simuleren? Het is misschien voor iedereen wel interessant om te weten hoe je niet een search-engine maakt voor een database met een dergelijke omvang en tegen welke problemen je aanloopt.
Ik heb nog wel meer vragen, maar dit lijkt me een leuk begin
Ik ben toch wel erg benieuwd wat nu het "searchprincipe" van React was. Ik denk niet dat ik heel snel een forum zal maken dat zo veel topics aan moet kunnen als GoT, maar ik zou het toch interessant vinden om te weten wat er fout is gegaan.De searchengine is een ander verhaal. We hebben min-of-meer de hoop opgegeven dat het searchprincipe van React (en wat topix al had) nog echt geschikt te maken is voor GoT zonder flinke concessies te doen (niet alles doorzoekbaar maken bijv).
Is het achteraf een ontwerp-fout, was het in te schatten, te simuleren? Het is misschien voor iedereen wel interessant om te weten hoe je niet een search-engine maakt voor een database met een dergelijke omvang en tegen welke problemen je aanloopt.
Jullie stappen af van mysql? Zijn de problemen dan te wijten aan de performance van mysql en niet de implementatie van de searchengine? Aan welke producten denkt Parse?Parse is op zoek gegaan naar een losse searchengine en gaat die in React "pluggen", hierdoor wordt vooral de opslag van de data een stuk efficienter gedaan dan wat er met mysql mogelijk is
Ik heb nog wel meer vragen, maar dit lijkt me een leuk begin