Toon posts:

Mafia Zit Vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mafia, echt een cool spel maar ik zit voor het eerst echt vast. Niet omdat het me niet lukt maar ik weet niet wat ik moet doen. Net na de haven, kun je terug naar saliri's bar. Dat heb ik gedaan maar ik ben niet naar binnen gegaan ik heb ze afgezet en ben naar betone gereden. Daar kon ik weer een extra missie doen. Je moet een auto in het water rijden bij vuurtoren. Nu kom ik daar wel, de ene keer wat makkelijker dan de andere keer door politie maar wat moet ik daar doen. Het lukt met niet om hem in het water te krijgen. Van de berg rollen wilde ook niet echt lukken. Heb zelf geprobeert om met auto en al het water in te rijden. Moet ik ergens zijn zodat ik een filmpje zie ofzo??? Help aub ik wil graag verder

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
Ok thanks ik snap het al, ik moet een andere auto stelen en met die hem het water in duwen

Verwijderd

volgens mij is hier al een hele grote topic voor geopend, het zal me dan ook niets verbazen als deze binnen enkele minuten gesloten wordt

Verwijderd

Je moet de auto bij de vuurtoren neerzetten. Terug rennen en een andere auto jatten om vervolgens die te gebruiken als rijdende ram-werktuig.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Pagina: 1