Toon posts:

Combat Flight Simulator 3 - ist wat?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Combat Flight Simulator 3 - battle for europe

als je gewent ben aan Crimson Skies en red baron, dus gewoon lekker vliegen knallen met mooie graphics, is het dan wat??
Ik vind het niet erg als het vliegen moeilijk is, maar eerst een boekwerk doorlezen ga ik dus echt niet doen. Een vliegspel vind ik nog leuk als ik alles met een 8 knops joystick kan doen 8)

Is het de moeite voor mij om dit spel te kopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

* White Dust denkt dat dit meer een topic voor SGD is...
Het gaat niet over een hard/sowftware probleem en het is niet een "ik zit vast " probleem... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
White Dust schreef op 20 november 2002 @ 21:47:
* White Dust denkt dat dit meer een topic voor SGD is...
Het gaat niet over een hard/sowftware probleem en het is niet een "ik zit vast " probleem... ;)
oeps, foutje :)
Wil een modje dit draadje ff verplaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 21:49:
[...]

oeps, foutje :)
Wil een modje dit draadje ff verplaatsen

Sure :)

move > Spielerij - Games & Discussies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 17:20
'k zou zeggen lees eens een review op Gamespot of zo, score van 7.5/10, niet zo best dus, zelf vind ik het zeker mooi
nog niet zo veel gespeeld, maar het lijkt mij niet echt een 8knops spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Net als CFS 2.0 zijn de graphics HEEL goed alleen de campaign schijnt wederom niet op te kunnen tegen die van Falcon 4.0 of zelfs IL-2 (die ook niet echt dynamic is).. flightmodeling is "mwoah".. voor de "light simmer" of "arcade flyer" zal het zeker een gaaf spel zijn - het is HEEL mooi. Maar zelf vind ik IL-2 veel beter.. IL-2 heeft ook HELE mooie graphics en is de meest realistische WO2 sim die ik ook heb mogen vliegen. Maar goed, ik ben dan ook een realism junkie.. als ik door een verkeerde mixture setting of pitch setting ineens snelheid verlies als een steen en dan um zelfs in een flat spin weet te trekken, dan vind ik dat "heel mooi gedaan".. ;)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Topicstarter
hhmm, de laatste 2 reacties spreken elkaar een beetje tegen..
Pagina: 1