Z640 of 540, bijna even duur

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

Topicstarter
Ik stond op het punt om de Logitech Z540 te kopen bij de Mediamarkt voor 99 euro (ik weet 't, hij is ergens anders goedkoper maar dit is lekker dichtbij) maar nu zag ik de Z640 voor voor E105.99 bij DigiworldBV te koop staan. Deze zijn dus 5.1 ipv 4.1 en ze hebben ook iets meer vermogen. Er zijn echter erg weinig reviews te vinden over de Z640, en ik vraag me af of ze inderdaad iets beter zijn dan de Z540, of dat de laatste toch iets uitgebalanceerder is.
Ik heb trouwens een Terratec DMX Xfire1024 soundcard, die is 4.1 maar met digital out. Kan die de Z640 met 5.1 aansturen via deze digitale poort, of heeft de Z640 geen optische invoer? Op de Logitechsite staat echt totaal geen technische info over de speakers :( Maar een 5.1 is natuurlijk altijd een leuke investering voor de toekomst.

This title is for sale, please send me a PM

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Voor dat geld heb je vast geen 'optical in' op je speaker set. Dat zit enkel op sets die ook een DoblyDigital/DTS decoder hebben ingebouwd.

Je zal het dan zonder center-speaker moeten doen, maar daar valt wel mee te leven denk ik :)

Senile! Senile Oekaki

Dit topic is gesloten.