Toon posts:

Nieuw t-shirt design !!!

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nu me maatje arjan in amerika zit,
ben ik de laatste tijd bezig met die shirts
hierbij het laatste design

ik ben zo vrij geweest om adobe photoshop in hande te nemen en wat in elkaar te knutselen al het noodzakelijke staat erop
zeg wat je wilt maar het is een toppertje geworden .

Check maar op deze url : http://home.zonnet.nl/grimreaper/shirtsite.htm

you will comply !!!
resistance is futile !!! :P

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Sorry dat ik je dit vraag, maar

Ben je een Gabber?!

Ik vind die letters van "Dutch-Powercows" en "Powercows" verdacht veel op die letters van de Thunderdome serie lijken :(

En dat "Http://tweakers.net" vind ik er niet mooi bij staan.

Kun je beter de dpc site neerzetten
"dpc.tweakers.net"

Ik blijf de vorige gepostte t-shirts mooier vinden.

Wat mij het beste lijkt is dat we gewoon van alle gepostte t-shirts er bijv. 5 uitkiezen door middel van een stemtopic en die 5 dan in de verkoop gooien.

Nu lijkt mij wel handig dat degene die met het id van de shirts kwam en ze wilde gaan uitgeven dit beslist (hoeveelheid te kiezen shirts).

Wacht eens, ik zal eens een nieuw topicje openen over dit onderwerp.

Mijn mening heb je nu :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Dat IS van Thunderdome!
HEhehehe

"The ThundeCow is pumping the keys up your ass"

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

We will not comply

dus..

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
/me is not yet assimilated, sorry.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Topicstarter
Ach jah wat zal ik zeggen,

de letters zijn bekend jah maar dat is niet hyet enige jatwerk wat hier gebeurt ik Kwam laats met zullen we erop zetten van unleash the cow within en voila de volgende dag een reply met een shirt design van een of andere gek die helemaal weg is van cijfers en er dan ook nog van maakt unleash the cow within you wat niet eens klopt jammer

ik moet wel zeggen dat ik aardig wat werk erin heb gestopt maar het geeft niet "vrijheid van menings uiting"
ik hoor het vandeweek wel als arjan (de originele t-shirt designer) weer terug is van vakantie And than "You will comply"

:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

Verwijderd

Topicstarter
"offtopic" ik vind GOINGIN weer zo`n typisch geval van "ik heb de bel horen rinkelen maar weet niet waar de klepel hangt" figuur,
als je een probleem heb met gabbers moet je dat eens uiten tegen een gabber.

en trouwens ik ben een oldstyle gek dat is de voorloper van gabber !!!

sorry for this but i can`t stand it when people say those things :(

• RubZie
Ej lokuttus of bork, wat bedoel je precies hiermee?
ik Kwam laats met zullen we erop zetten van unleash the cow within en voila de volgende dag een reply met een shirt design van een of andere gek die helemaal weg is van cijfers en er dan ook nog van maakt unleash the cow within you wat niet eens klopt jammer
Wilde je zeggen dat jij daarmee was gekomen? Ik denk et niet.
En nu je toch zo slap bezig bent en mensen loopt af te kraken; Ga maar tegen andere mensen stoer lopen doen met je oldskoel/oldstyle of hoe je het wil noemen. Ik vind je iig eeen enorme held hoor.
Dombo.

En maak eerst effe wat leuks van je shirtje voordat je mensen met gegrond commentaar gaat afkraken.

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:13
Zegguh, tis dat je blockjes kraakt, en niet elkaar (afkraakt)... Dussuh, als jullie graag willen bekvechten, doe dat maar via ICQ.
Maargoed, eigenlijk hoef ik dat natuurlijk niet onder de echte DPC leden te zeggen. (maar ik doe het toch nog ff)

• RubZie
K remcow maar je moet tog af en toe iemand zeggen wat je ergens van denkt? Als we nou elke keer meteen gaan huilen als iemand iemand anders een lul vindt ofzow. Laten we het niet overdrijven he.

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

neem het rustig, neem een spaanse Jaja

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Verwijderd

Hohoho...

Die jongen die dat t-shirt heeft gemaakt, is wel een aantal uurtje bezig geweest om het maken. Ik kan het weten want ik ben zelf ook wel eens uuuuuuuren aan het shoppen om iets leuks te maken.

Als je het niet kan waarderen zeg dat dan ook, maar zeg het dan op een andere (positieve) manier.
zeg dan liever: "die letter lijken te veel op thunderdome, daar moet je iets anders voor verzinnen"

en verder niets. breng het positief.

Ten 2de: Iedereen doet zijn best om er iets moois van te maken, geen uitzonderingen!
Iedereen is bezig met iets wat hij niet hoeft of moet doen. En het is zeer negatief om iemand die zijn best doet daarom neer te halen.

Obi...

Verwijderd

Om toch maar offtopic en op de verkeerde plaats te blijven lullen:

Ik vind de kritiek van Goingin niet verkeerd gebracht (hij zei zelfs sorry :)) en ik vind nergens uit blijken dat hij echt iets tegen gabbers heeft. Meneer old-style pre-gabber misschien wel?

Goingin zei op een, volgens mij, best nette manier dat hij er geen bal aan vond en dat moet toch kunnen? We zijn toch geen watjes?

Verwijderd

Ah.

Dus als ik een paar palmbomen naast de koe op het t-shirt zet

ben ik meteen een bob marley rasta figuur?
(respects to bob)

Dat is wat goingin letterlijk zegt in zijn reply.

Maar ik hou er maar over op, want dit gaat weer een eindeloze discusie worden waaay oftopic.

E.O.D

Verwijderd

Discussies over een mening (hoe dan ook gebracht) zal nooit afgelopen zijn. Dus hierbij moet gewoon iemand een einde eraan maken.

En of die ontwerpen nou mooi zijn of niet, dat beslissen we later wel bij de uiteindelijke stemming.

• PoisonouZ
  • Laatst online: 04-05-2021
Die letters kunnen gewoon niet... dan denken ze dat je gabber bent (uitgestorven ras, gelukkig :) maakt dan letters zoals korn ofzo :) of limp bizkit daar zitten wel kelwe letters in... maar dit is niks...

heb btw niet echt wat tegen gabber maar tegen de muziek... en tja ik ga oook niet zeggen dat ik het beter kan want dat kan ik gewoon niet... en ehm. tja ik vind de shirts gewooon niet mooi zo...

Verwijderd

Okee laat ik me er ook maar is inmengen...

PoisonouZ: heb btw niet echt wat tegen gabber
PoisonouZ: uitgestorven ras, gelukkig

weet niet hoor, maar je lijkt me toch aardig wat tegen ze te hebben...
verder vind ik die letters niet staan bij de rest van het shirt, dat is een compleet andere style... niet omdat het de style van thunderdome is ofzo, al was het van roodkapje, het staat gewoon niet bij de rest :)

en al die shit van mensen die zeggen "gabber is nix" als ze skater zijn en andersom... wat een bullshit allemaal... :(

gegroet

Verwijderd

Wat heeft muziek-voorkeur met Dutch Power Cows en/of Tweaken te maken???

Verwijderd

tis inderdaad beter om hiermee te kappen. Ik kan nog wel een leuke reply verzinnen op USR, maar lamaar zitten.

Denk dat hier beter een slot op kan! :)

Verwijderd

Topicstarter
usrforceclan tnx for the nice words het kan echwel anders maar het gefnie hoor smaken verschillen en er zijn en blijven altijd mensen die elkaar de herenen in moeten beuken no offence ove r en out

:'(dit maakt me verdrietig

• Goingin
  • Laatst online: 08-02-2023
Nou, sorry dat het verkeerd overkwam maar ik bedoelde het niet kwaad.

Ik heb verder niets tegen gabbers, het was maar een vraag.

Tuurlijk waardeer ik elk initiatief, alleen ik vind de letters niet erbij passen.

Hopelijk snap je het.

• RubZie
Dit topic gaat over een tshirt. Dus:
Locutenz. ga je nog reageren op mijn vraag of gaan we het over gabbers hebben ofzow?

Pagina: 1