Toon posts:

Wireless PCMCIAcard van E-tech niet automatisch herkent

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem(pje). Deze PCMCIA functioneert prima in mijn Compaq Presario maar: als ik opnieuw opstart herkent mijn laptop deze kaart niet. Pas nadat ik de kaart uit het slot haal en hem er vervolgens weer indoe krijg ik het netwerk icoon en netwerk toegang. Hierdoor slijt mijn PCMCIA poort volgens mij als een waanzinnige.

HELP !!

De techneuten van E-tech reageren niet of hangen bullshit op (voor 45 eurocent p/m).

Heeft iemand een oplossing?

Verdere data:
OS=Win XP prof.
PCMCIA adapter = Texas instruments
Wireless chip = Atmel AT 76C502AR

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Sorry dat ik even offtopic ga maar die helpdesk van E-tech daar heb je NIETS aan. Kost je € 0.45/minuut en je schiet er geen zak mee op. ARGH

[rant]
Ik heb zo'n wireless router van hun en die laat af en toe GEEN verkeer door. Hun 'oplossing': ja meneer, misschien moet u het ip adres van de WAN zelf instellen, dus geen DHCP. Okee dat hielp dus geen zak. Niets helpt, die firmware zuigt gewoon.
[/rant]

Over jouw probleem: hier kun je zelf niets tegen doen behalve opnieuw installeren en/of andere drivers zoeken. Is gewoon een foutje in hun drivers.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Verwijderd

Topicstarter
Ha, gedeelde smart= halve smart. Maar geen oplossing. Heb je port-mapping al geprobeerd? Ik had ruzie met E-donkey (u have a LOW ID) en daarna werkte het prima.
Heb de drivers van SMC geprobeerd maar die krijg ik niet geinstalleerd. Shit dus. Maar we gaan door. Misschien eens een ander merk kopen, helaas is die zooi niet cheap....

Verwijderd

Topicstarter
Ben d'r inmiddels uit: niet de automatische instal gebruiken maar handmatig de driver kiezen. Die klote gare install software van E-tech is dus ZWAAR K*T !!