Toon posts:

Probleem Hercules Prophet 8500 FDX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij helpen?

Wanneer ik een spel speel beginnen waneer ik een inventory menu open of waneer ik escape gebruik om te saven begint mijn scherm te flikkeren :( , ik heb directx al opnieuw geinstalleerd, heb de nieuwste drivers al gedownload en de refreshrate al aangepast niets lijkt te helpen!!!

Oja ik gebruik Windows XP

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-08 17:48

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 21:07:
Kan iemand mij helpen?

Wanneer ik een spel speel beginnen waneer ik een inventory menu open of waneer ik escape gebruik om te saven begint mijn scherm te flikkeren :( , ik heb directx al opnieuw geinstalleerd, heb de nieuwste drivers al gedownload en de refreshrate al aangepast niets lijkt te helpen!!!

Oja ik gebruik Windows XP
Welke drivers gebruik je? Die van ATI of die van Hercules?

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Topicstarter
Hercules natuurlijk, maar ik begin langzamerhand het vermoeden te krijgen dat de kaart brak is. Word er langzamerhand echt een beetje ziek van.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Geef eens wat meer info over je systeem, en komt dit maar bij 1 spel voor of bij elk spel? En probeer die kaart ook eens in een ander systeem te testen, dan weet je zeker of het aan de kaart ligt of niet.

Verwijderd

Topicstarter
Draai met MSI kt4 BSR - 512MB PC2700 - maxtor 40gb - athlon xp 1600+ cpu temp 35graden
kast temp 27 graden onder windows XP. Heb nog niet de mogelijkheid gehad om de kaart in een ander systeem te testen maar wil eigenlijk eerst andere opties uitsluiten.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Nu vergeet je bijna het belangrijkste.. doet die kaart dit alleen in 1 bepaald spel of in alle spellen? En kan je misschien het probleem nog iets duidelijker uitleggen, wat bedoel je met flikkeren bijvoorbeeld?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb trouwens ook al op internet gezocht of dit een bios probleem is maar daar is niks over bekend, ook kan ik over dit probleem verder niks vinden. Ik ga er vanwege mijn werk trouwens ook vanuit dat het niet software matig is, ben namelijk werkzaam in de computerhandel.

Verwijderd

Topicstarter
Gebeurt bij alle spellen, en met flikkeren bedoel ik dat het beeld gewoon begint te knipperen wanneer je dan weer verder gaat met het spel is er niks aan de hand. Druk je hierna weer bijv. op escape staat het beeld weer net zo hard te flikkeren.

Doet ie trouwens pas sinds kort, heeft eerder wel goed gewerkt.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2002 22:10 . Reden: Toevoeginkje ]

Pagina: 1