Toon posts:

Beavis & Butt-Head - Virtual Stupidity foutmelding :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had hem gedownload op die site, maar na installatie wil hij niet aan de gang....

Op een ander systeem doet hij het wel.

Ik heb Win2K SP2

Wat is het probleem precies?

Dit staat in de error: "Failed to initialise the Sound system.The Sound system may be in use by another Application. Please close the other Application and hit Retry. If you select Cancel B&B wil close"

Abandonwarez willen we hier ook niet hebben

[ Voor 0% gewijzigd door The Will op 20-11-2002 22:29 ]

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Ten eerste, abandon warez mag nie
Ten tweede, zonder specs kunnen we niet veel.
Ten derde, als ik de error lees is je geluidskaart in bezet door een ander programma (winAmp of iets dergelijks mischien draaien :?)

Verwijderd

Topicstarter
White Dust schreef op 20 november 2002 @ 21:12:
Ten eerste, abandon warez mag nie
Ten tweede, zonder specs kunnen we niet veel.
Ten derde, als ik de error lees is je geluidskaart in bezet door een ander programma (winAmp of iets dergelijks mischien draaien :?)
Wat wil je dan weten aan specs?

En ik was heus nog wel zo snugger om alle programmas die gebruik maken van de SB af te sluiten.

Niets lijkt te werken terwijl het op een ander systeem gewoon probleemloos draait (dit is overigens wel een Win98 bak).

Ligt het alleen aan Win2k of is het iets anders?

En wat betreft die abandonware: Er zijn toch genoeg mensen met een "illegale" kopie van Microsoft Windows die worden geholpen, dus waarom ik niet met een legale versie van dit spel? (Home of the underdogs wordt erg goed in de gaten gehouden door bepaalde instanties, vandaar dat ik ervan uitga dat het spel gewoon is vrijgegeven. Was dat niet zo geweest, dan had het er ook niet op gestaan en dan zou ik doorgelinked worden naar een pagina waar ik het spel kan kopen)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 22:36:
[...]

Wat wil je dan weten aan specs?
Gewoon wat voor systeem je hebt ;)
En ik was heus nog wel zo snugger om alle programmas die gebruik maken van de SB af te sluiten.
dat kan ik hier niet echt ruiken :P het is mischien een dom iets, maar je kunt zoiets gemakelijk over het hoofd zien...
Niets lijkt te werken terwijl het op een ander systeem gewoon probleemloos draait (dit is overigens wel een Win98 bak).

Ligt het alleen aan Win2k of is het iets anders?
Het zou idd best kunnen dat B&B niet kan draaien op NT gebaseerde systemen, zou heel goed kunnen zelfs...
En wat betreft die abandonware: Er zijn toch genoeg mensen met een "illegale" kopie van Microsoft Windows die worden geholpen, dus waarom ik niet met een legale versie van dit spel? (Home of the underdogs wordt erg goed in de gaten gehouden door bepaalde instanties, vandaar dat ik ervan uitga dat het spel gewoon is vrijgegeven. Was dat niet zo geweest, dan had het er ook niet op gestaan en dan zou ik doorgelinked worden naar een pagina waar ik het spel kan kopen)
Het gaat niet om het helpen maar er wordt gelijk een link bij gegeven, als jij een link geeft naar een plaats waar je XP kunt downloaden, krijg je op z'n minst een OW.
Abandonware is, in de meeste gevallen, gewoon illegaal, De uitgevers van spellen zijn aardig schuuw in het vrij geven van spellen, het is gewoon de nostalgie die men heeft in zulke gevallen dat het stimuleert en eigenlijk allen abbandonwarez sites proberen het goed te praten met het excuus "het desbetreffende spel/programma kun je niet meer normaal in de winkel krijgen"
Zo staan er op de desbetreffende site genoeg illegaal te downloaden spellen ;)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Maar heb je bijvoorbeel winamp wel afgesloten, want als je muziek luisterd is je geluidskaart ook bezig.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
OUTerspace schreef op 21 November 2002 @ 09:21:
Maar heb je bijvoorbeel winamp wel afgesloten, want als je muziek luisterd is je geluidskaart ook bezig.
Ik maak niet eens gebruik van WinAmp en ik heb ook al aangegeven dat ik alles wat gebruik maakt van de SB heb afgesloten...
White Dust schreef op 20 November 2002 @ 22:47:
[...]

Gewoon wat voor systeem je hebt ;)

[...]

dat kan ik hier niet echt ruiken :P het is mischien een dom iets, maar je kunt zoiets gemakelijk over het hoofd zien...

[...]

Het zou idd best kunnen dat B&B niet kan draaien op NT gebaseerde systemen, zou heel goed kunnen zelfs...

[...]

Het gaat niet om het helpen maar er wordt gelijk een link bij gegeven, als jij een link geeft naar een plaats waar je XP kunt downloaden, krijg je op z'n minst een OW.
Abandonware is, in de meeste gevallen, gewoon illegaal, De uitgevers van spellen zijn aardig schuuw in het vrij geven van spellen, het is gewoon de nostalgie die men heeft in zulke gevallen dat het stimuleert en eigenlijk allen abbandonwarez sites proberen het goed te praten met het excuus "het desbetreffende spel/programma kun je niet meer normaal in de winkel krijgen"
Zo staan er op de desbetreffende site genoeg illegaal te downloaden spellen ;)
Oh, ik had niet echt in de gaten dat er een link stond, maar nu ik ff naar het plaatje kijk zie ik weldegelijik een link, tja... het was laat...

Ik denk dan dus ook dat het zal komen door mijn Win2k, ik weet nu dus iig dat ik het ding opnieuw ga installeren en ook een Win98 partitie erop zet :( .

Evengoed bedankt...
Pagina: 1