Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Begin eerst maar met een snellere proc...
geen zin zonder onzin
Is een TB1000 daar niet snel genoeg voor?
dan maar wachten op onze XP 2000+
*beeeeep*
Het zou net moeten kunnen. Maar het hangt ookvan veel andere dingen af. Hoe goed je disk is, hoeveel shit je op je systeem hebt etc
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Dat gaat helaas niet al onze pci sloten zijn al in gebruikVerwijderd schreef op 21 November 2002 @ 09:09:
MPEG2 kaartje in je bak erbij zetten.
maar ik zou t dus in principe kunnen proberen, maar met welk programma dan? De standaard software ondersteunt dat niet
*beeeeep*
virtualdub kan het, mist je de juiste codecs hebt geinstalleerd. maar wat is je doel pzies, de bitrate moet dan heeeel laag staan, realtime wordt echt een probleem anders. wil je een dvd maken? dan kun je beter capturen met dv codec en exporteren naar mpeg2-dvd.
PowerVCR II werkt perfect !!!
denk niet dat mpg2 realtim gaat ik heb een dual 1600 en gebruik tmpgenc en met 2 filters aan trekt de encoder mpeg 1 realtime en ik meen mij te herrineren dat mpeg 2 encoderen een stuk meer vereist dan mpeg1
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
Ik wil met mn tv kaart clips enzo opnemen, maar met de standaard software kan ik alleen avi en miro XL openen. Maar het uiteindelijke doel is om ze op cd te branden voor mn broers dvd speler.
*beeeeep*
Verwijderd
Ook al had het wel gekund dan was het met een MPEG kaart veel makkelijker geweest. Je processor wordt namelijk zo zwaar belast dat je tijdens het opnemen niets anders kan doen.
Ik heb een speciale capture PC neergezet. Een Pentium II 333 met een MPEG2 kaart. Deze kan realtime MPEG2 opnemen en via een Realtek kaart zonder processor (!!!) de MPEG2 direct opslaan op de server. En ondertussen kan diezelfde PC gewoon browsen, CDs branden etc.
Een MPEG2 kaart maakt het dus iig veel makkelijker
Ik heb een speciale capture PC neergezet. Een Pentium II 333 met een MPEG2 kaart. Deze kan realtime MPEG2 opnemen en via een Realtek kaart zonder processor (!!!) de MPEG2 direct opslaan op de server. En ondertussen kan diezelfde PC gewoon browsen, CDs branden etc.
Een MPEG2 kaart maakt het dus iig veel makkelijker
Aha, het is dus gewoon makkelijker om als avi op te slaan en dan te coderen naar mpeg2?
*beeeeep*
Pagina: 1