Zeg jij het maar... het is JOUW account...
Het komt er in weinig woorden op neer dat je hardstikke dood bent en een vriend van je heeft van jou je login en pass gekregen om ons (GoT) daarvan op de hoogte te stellen
Het komt er in weinig woorden op neer dat je hardstikke dood bent en een vriend van je heeft van jou je login en pass gekregen om ons (GoT) daarvan op de hoogte te stellen
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
euh.. je bent er toch
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
* gorgi_19 is volledig in verwarring nu.....
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
OMFG
OMG OMG OMG ????
damn, me stemt voor Nawijn, was het dan een uber zieke rot grap ?
damn, me stemt voor Nawijn, was het dan een uber zieke rot grap ?
http://www.NUiPhone.nl/
Verwijderd
dicht.
neem maar op met de bemiddelaar
in het kort: iemand postte in een draad dat je was overleden............................
neem maar op met de bemiddelaar
in het kort: iemand postte in een draad dat je was overleden............................
nou, dat is er dus met je acount gebeurd. ga dat maar lezen en ga het ook daar maar allemaal uitleggen. Hier hoeft die soap wmb niet zo heel erg.
En hoezo "wat is er met mijn acount gebeurd", je kan toch op je naam klikken en hoe weet je dat er wat met je acount gebeurd is...
Je password doet het niet meer en je bent nog wel ingelogd? Da's ook bijzonder BTW. Als die gewijzigd wordt, logt volgens mij het forum je gewoon uit.
Dat schijnt niet zo te zijn (wat overigens wel echt stom is, dat dat niet gebeurt, maarja).
En hoezo "wat is er met mijn acount gebeurd", je kan toch op je naam klikken en hoe weet je dat er wat met je acount gebeurd is...
Je password doet het niet meer en je bent nog wel ingelogd? Da's ook bijzonder BTW. Als die gewijzigd wordt, logt volgens mij het forum je gewoon uit.
Dat schijnt niet zo te zijn (wat overigens wel echt stom is, dat dat niet gebeurt, maarja).
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.