[Processor voor top prestaties van Ti4200] onterecht dicht?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2023
Welke processor voor top prestaties van Ti4200?

Ik denk dat de reden dat hij dicht is gegaan dat je op internet wel kunt opzoeken welke videokaart het snelst is en verschillen. Alleen ging het me in dit topic daar niet om. Het ging me met welke processor je het beste uit je een bepaalde videokaart (de Ti4200 in dit geval) kunt halen. Hier zijn geen tests van en je zult dus echt ervaringen moeten vragen van mensen met een soortgelijke configuratie.

Van mij hoeft hij niet perse weer open, ik wilde alleen ff melden dat hij volgens mij niet helemaal terecht dicht is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-10 14:51

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Ok :)
Wat vond Pollewob van je argumenten? ;)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op bijvoorbeeld madonion.com kan je makkelijk bekijken hoeveel punten de Ti4200 haalt met een bepaalde cpu. Zo kan je dus ook vergelijken hoeveel voordeel die kaart heeft bij een snellere cpu. De 3D Mark score zegt natuurlijk lang niet alles, maar het is iig een goed begin :)

En omdat dit met zeker niet teveel moeite door jezelf te doen is heb ik het topic gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2023
Hehe, ben niet kwaad ofzo en ik heb ook geloof ik geen schreeuwerige titel, maar ik vroeg me alleen af of het wel helemaal terecht was. Vandaar het vraagteken erachter.

Maar nu ik zie dat je op die site prestaties van een videokaart per cpu kunt bekijken is het wel terecht :) Hoewel ik die site niet had gevonden als ik de topic niet was gestart. Cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:18

Jaymz

Keep on moving !

Okee dan :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.