Launching containers into space
ej duhhh... dat had ik dus ook al uitgevonden, maar die zeggen alleen fsb=200MHz... niet hoe en OF je em uit kun breiden.. Logisch natuurlijk, want anders koopt iedereen voor 200 pleuro's een Duron 850, en plant er dan een Athlon XP 2700+ op...Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 19:36:
Probeer het eens zou ik zeggen kijk anders op www.hp.com
Uit mijn hoofd zat in die PC een micro-ATX moederbord van ASUS. Maar je kast een open en post het moederbord, dan kan ik zo zeggen of het lukt.... typenummer staat overigens vrijwel altijd tussen de PCI-sloten.
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Ok bedankt... De helpdesk-sjaak die ik aan de telefoon had had t erover dat er een Tahiti ALU mobo in zou zitten, maar het enige tahiti onderdeel dat IK ken is een geluidskaartbobsnl schreef op 20 november 2002 @ 19:39:
Uit mijn hoofd zat in die PC een micro-ATX moederbord van ASUS. Maar je kast een open en post het moederbord, dan kan ik zo zeggen of het lukt.... typenummer staat overigens vrijwel altijd tussen de PCI-sloten.
Is idd een bios-instelling, dus kijk daar even rond. 'k Dacht onder 'Boot' iets met diagnostic screen oid.Whieee schreef op 20 November 2002 @ 19:43:
[...]
Ok bedankt... De helpdesk-sjaak die ik aan de telefoon had had t erover dat er een Tahiti ALU mobo in zou zitten, maar het enige tahiti onderdeel dat IK ken is een geluidskaartBTW hoe krijg ik dat vage HP bootlogo weg
ik wil mijn POST zien.... (zal wel BIOS instelling zijn, dus niet met --> FAQ komen...
)
Tahiti is geen merk mb maar meer een soort HP codenaam voor een bepaald type mb, ze gebruiken daarvoor de raarste namen.
Pagina: 1