Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 19:32:
Wat zielig zeg om mensen te banen omdat ze iets zeggen hij heeft jullie site niet gehackt of een van jullie in elkaar getrapt. Ik bedoel straks laat je een puf en je wordt gebaand. Ik dacht dat in Nederland vrijheid van meningsuiting gold. Tenslotte heeft die jongen geen nazi teksten hier opgehangen of terroristische aanslagen voorbereid.
voor een acountnummertje 63.000+ met 3 posts heb je het wel heel erg goed gezien he? Toevallig ook alleen in topics met wanapuf en die andere gepost EN een heel verhaal hier. Jeetje wat toevallig allemaal
Als iemand niet welkom is, dan wordt-ie geband. Gaat-ie dan klonen dan worden die ook geband en kan je vanaf dat IP geeneen van onze websites meer bereiken, dat heeft niets met laten zien van macht te maken maar gewoon met als je niet welkom bent en je blijft kloten, dan doen we dat... Dat jij dat zielig vindt, komt omdat jij ook gewoon bij dat kliekje hoort en het eventjes op komt nemen (of ben je een kloon? Kan ook).
Volgens mij willen jullie gewoon laten zie wij zijn hier de baas en als het ons niet bevalt dan moet je even opdonderen. Terwijl jullie site alleen maar bestaat omdat er zoveel mensen hier komen zonder al die mensen ben je baas over lucht. En dat zijn jullie vergeten aangezien jullie zo kinderachtig doen.
Ooit weleens afgevraagd
WAAROM hier zoveel mensen komen? Misschien wel omdat wij het hier netjes houden en die mensen het de moeite waard vinden om hier te komen. Ownee, eigenlijk is het "[i]ondanks ons beleid komen hier veel mensen, bij gratie gods blijven ze terwijl wij alleen maar kinderachtig doen". Toch?
Maar ja zo laten jullie je alleen maar kennen.
Ik vraag me af wie zich hier nou laat kennen. Als een ban geen zin heeft bij iemand, dan zorgen we ervoor dat hij de site niet meer kan bereiken, simple as that. Misschien moet hij zich wel gaan afvragen of hij/zij niets beters te doen had dan op onze site gaan zitten kloten.