Toon posts:

Koetje doet random!! Hij pakt de buff-in niet!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb twee computers op een netwerk aangesloten. De ene is op het Internet aangesloten en kan dus makkelijk fetchen en flushen. Ik heb dus op de andere pc aangegeven dat ie de buff-in en out op de "InternetPC" moet gebruiken. Als nu de InternetPC uit is, moet de andere PC eigenlijk zijn eigen buff-in gebruiken. Hoe speel ik dit klaar, want hij pakt nu alleen maar random blokjes.

• sko
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-05 15:40

sko

via remote buffer het pad naar de directory op de andere pc aangeven. (optie 2,8)
bijv:
\\internetpc\c\program files\distributed.net\

alleen de directory aangeven!

suc6

sko

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

Een andere oplossing om beide PC's te laten werken, is om een (key)proxy te installen op de PC met de modem. Je kunt dus een normale http/socks proxy nemen, maar ook wel een keyproxy die je van distributed.net kunt ophalen. 't Is niet helemaal een oplossing voor je probleem, maar wel een work-around.

Verwijderd

Topicstarter
Sko,

als de pc met de modem uitstaat heb ik niets aan die verwijzing, omdat ie daar niet naar toe kan gaan.
Ik wil dus dat ie eerst na de internetpc zijn buffers gaat. Dat is optie 2 en dan 2 en 3. Dan stel je bij de niet Internetpc in:
\\internetpc\c\program files\distributed.net\buff-in en out.

Als dus de internet pc uitstaat, kan de niet-internetpc dus niet fetchen en flushen naar de internetpc. Ik wil dan dat ie naar zijn eigen buff-in en out gaat, maar dat doet ie niet. Hij gaat random doen.

Heb je hier een oplossing voor, of een andere oplossing om deze twee pc's zo efficient mogelijk te laten werken?

Alvast bedankt,

TheFOX