Dit kan je goed zien met pre-paid in combinatie met de afleverfunctie.
Het is dan namelijk zo dat het het geld er pas vanaf wordt gehaald zodra de sms ontvangen is en wanneer je dus de bevestiging daarvan krijgt.
[ Voor 0% gewijzigd door pven op 20-11-2002 19:06 . Reden: typo ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
per bericht!Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 19:07:
Betaal je SMS per letter of per bericht?
Multimonitor is relax :P
- hardware always changes.. -
/Edit: 3 dubbel post
"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"
Het is inderdaad als je het snel leest niet 1 van de slimste vragen, echter een onderdeel van een sms is de hoeveelheid data en ook dit wordt mee berekent in de totale prijs van een sms. Nu wordt hier een vaste waarde voor genomen, maar heer erg in princiepe betaal je dus per letter.
Maar goed, slaat eigenlijk verder nergens op.
[ Voor 0% gewijzigd door Attilla op 20-11-2002 19:31 . Reden: Typo ]
Eigenlijk betaal je wel per letter, als je ervan uit gaat dat ieder bericht 160 tekens lang is. De tekens die je dan niet gebruikt, die verspil je.[Airwolf] schreef op 20 November 2002 @ 19:11:
[...]
Het is inderdaad als je het snel leest niet 1 van de slimste vragen, echter de prijs van een onderdeel van de prijs van een sms is de hoeveelheid data. Nu wordt hier een vaste waarde voor genomen, maar heer erg in princiepe betaal je dus per letter.
Maar goed, slaat eigenlijk verder nergens op.
Eigenlijk ben ik het dus met [Airwolf] eens.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ik denk dat het voor het buitenland anders is, maar in nederland werkt het toch zeker op deze wijze zo.Kippenijzer schreef op 20 November 2002 @ 19:23:
Zo ik het zie betaal je wel degelijk bij het verzenden, of hooguit op het moment dat de SMS centrale van jou provider het bericht afleverd op de sms centrale van de ontvangende partij, anders zou je dus ook 100x betalen voor die gevallen waar sms-jes weleens willen blijven hangen in de centrale (veelal internationale problemen, waar de ontvangende centrale geen/ geen juiste ontvangstbevestiging stuurt...)
Als je iemand belt dan ga je ook niet betalen als de telefoon van diegene overgaat.