• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:33

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
Ik ben opzoek gegaan naar een goede MP3 speler. Ik heb verschillende dingen al bekeken. Ik heb echter ook een aantal voorwaarden die aan het apparaat moeten zitten. Namelijk:

Een Lithium batterij
Niet groot
Lang werpig
minimaal 128 Mb / Liefst 256 Mb
USB 1.1 / 2.0 / FireWire maakt niets uit. Liefste 1.1 USB

ik heb dus zitten zoeken en ik kwam op het volgende apparaatje uit:

Persoonlijk vind ik hem er goed uitzien en 256 Mb. Echter khep totaal geen verstand van die dingen vandaar dat ik het hier ook vraag.

URL = http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=274

PenDrive Plus MP3 256Mb

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jjtwagenaar/274_2.jpg

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
kijk hier eens naar: [MP3 Speler] De stoerste mini mp3-speler ooit? [iFP-180T]

ik denk dat je dan wel op een vergelijkbare zit die ook nog eens een schermpje heeft (ik weet alleen niet hoe het met prijzen zit verder. succes ermee.

edit: oke, in prijs maakt dat wel wat uit, maar maakt jou dat ook wat uit??

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:33

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
nee, naja 350 euro is de max

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
dan zou ik voor die pendrive gaan, die heeft genoeg geheugen (neem ik zo ff aan) je kunt alles opladen via de usb en hij is absoluut niet groot, ik zat er zelf over te denken om de nieuwe iriver mp3 cd speler te kopen, maar dit zet me wel aan het denken, is wel lekker klein, alleen die afspeeltijd is wat minder.

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:08
kheb zelf die iriver ifp180(van dat topic dat hierboven genoemd wordt) en tis zeker een aanrader, enige nadeel is dat er een gewone batterij ingaat(AA) maar als je al oplaadbare batterijen hebt, zoals veel tweakers denk ik, is dat geen punt. en verder vind ik een goed schermpje belangrijk, wat dit ding hierboven ontbeert en het design is voor mij belangrijk, verder vind ik de uitgang voor de koptelefoon op dat ding hierboven echt onbegrijpelijk geplaatst...ze maken een smalle/dunne player en dan de uitgang aan de zijkant |:(

naja kben tevreden met mn iriver die nog veel meer functies heeft dan deze speler oa een goede radio functie dus naar mijn mening zijn het niet echt te vergelijken spelers

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Velen gingen je voor :z

Waarom lees je niet even 1 van de vele recente topics hierover met minstens 10 pagina's discussie.......?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:53

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

^ :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.