PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
kijk hier eens naar: [MP3 Speler] De stoerste mini mp3-speler ooit? [iFP-180T]
ik denk dat je dan wel op een vergelijkbare zit die ook nog eens een schermpje heeft (ik weet alleen niet hoe het met prijzen zit verder. succes ermee.
edit: oke, in prijs maakt dat wel wat uit, maar maakt jou dat ook wat uit??
ik denk dat je dan wel op een vergelijkbare zit die ook nog eens een schermpje heeft (ik weet alleen niet hoe het met prijzen zit verder. succes ermee.
edit: oke, in prijs maakt dat wel wat uit, maar maakt jou dat ook wat uit??
nee, naja 350 euro is de max
PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
dan zou ik voor die pendrive gaan, die heeft genoeg geheugen (neem ik zo ff aan) je kunt alles opladen via de usb en hij is absoluut niet groot, ik zat er zelf over te denken om de nieuwe iriver mp3 cd speler te kopen, maar dit zet me wel aan het denken, is wel lekker klein, alleen die afspeeltijd is wat minder.
kheb zelf die iriver ifp180(van dat topic dat hierboven genoemd wordt) en tis zeker een aanrader, enige nadeel is dat er een gewone batterij ingaat(AA) maar als je al oplaadbare batterijen hebt, zoals veel tweakers denk ik, is dat geen punt. en verder vind ik een goed schermpje belangrijk, wat dit ding hierboven ontbeert en het design is voor mij belangrijk, verder vind ik de uitgang voor de koptelefoon op dat ding hierboven echt onbegrijpelijk geplaatst...ze maken een smalle/dunne player en dan de uitgang aan de zijkant 
naja kben tevreden met mn iriver die nog veel meer functies heeft dan deze speler oa een goede radio functie dus naar mijn mening zijn het niet echt te vergelijken spelers
naja kben tevreden met mn iriver die nog veel meer functies heeft dan deze speler oa een goede radio functie dus naar mijn mening zijn het niet echt te vergelijken spelers
Velen gingen je voor 
Waarom lees je niet even 1 van de vele recente topics hierover met minstens 10 pagina's discussie.......?
Waarom lees je niet even 1 van de vele recente topics hierover met minstens 10 pagina's discussie.......?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
^
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()