[pc] Rallisport Challenge (demo)

Pagina: 1
Acties:

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Topicstarter
Zo dan. Ik net de demo gedownloaded (216 mb). Even stukje spelen... wat een slecht spel zeg, dat is lang geleden. Ik weet wel: een demo is nooit representatief, maar dit is heel erg. Heb echt een up-to-date pc (2.6Ghz / ATI 9700 pro/1024Mb RDRAM PC1066) :( , maar op 1024x768 loopt het spel nog steeds niet echt soepel op de hoge resolutie, en dan heb ik nog niet eens over het weggedrag van de auto's. :? Het ziet er allemaal wel aardig uit, maar waar is de in-car view? En waarom trilt mijn FFB stuur bijna uit elkaar van ellende met dit spel? :r
Nee, ik wilde hem eerst gaan kopen als hij uitkomt, maar vergeet het maar. Ik speel nog wel een tijdje Rally Trophy en GP4.

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04-2025
Ik heb het op de pc nog niet gezien/gespeeld (vanavond ff downen), maar op de xbox is het een prima spel. Ingame view is er helaas niet. Slechte port?

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-01 22:29
Er ging al een topic over. Ik heb het volledige spel eventjes gespeeld (10 minuten) en het leek mij best aardig, geen toptitel maar echt niet slecht zoals jij het zegt. Ik speelde het op alles maximum, 1024x768x32 en alles liep soepel (Athlon Xp 2000+, Geforce 4 Ti 4400, 512Mb DDR)

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik heb het volledige spel in bezit en met mijn systeem draait het uitstekend (tja wat wil je :+). En ja, erg jammer dat de in-car view niet bestaat, maar voor de rest vind ik het een superspel :D.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 02:49

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

speelt het leuk speelt t lekker ? en post eens wat mooie screens

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Verwijderd

Baviaan schreef op 20 november 2002 @ 17:35:
Zo dan. Ik net de demo gedownloaded (216 mb). Even stukje spelen... wat een slecht spel zeg, dat is lang geleden. Ik weet wel: een demo is nooit representatief, maar dit is heel erg. Heb echt een up-to-date pc (2.6Ghz / ATI 9700 pro/1024Mb RDRAM PC1066) :( , maar op 1024x768 loopt het spel nog steeds niet echt soepel op de hoge resolutie, en dan heb ik nog niet eens over het weggedrag van de auto's. :? Het ziet er allemaal wel aardig uit, maar waar is de in-car view? En waarom trilt mijn FFB stuur bijna uit elkaar van ellende met dit spel? :r
Nee, ik wilde hem eerst gaan kopen als hij uitkomt, maar vergeet het maar. Ik speel nog wel een tijdje Rally Trophy en GP4.
Zet je Anti Aliasing eens uit en kijk wat het resultaat is.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Vind het best een aardig spel (heb de demo niet geprobeerd, misschien dat die rot is) dat ook nog wel ok loopt op mijn systeem, welliswaar niet met alle opties aan en in een wat lagere res maar het is prima te spelen. Vind het vooral een goed spel door de verschillende opties (hill climb, rally cross, ice racing en gewoon rally rijden) waarbij je in andere rally games alleen met de WRC kanonnen kan rijden.

ps, je hebt 3D trees toch wel aan gezet?

Flickr | Lego collectie

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
hm...ik heb alleen de xbox versie
die was heel vet....

dus ik kan nie echt mee lullen

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Hier kan je trouwens die demo downloaden :)
(Voor het geval mensen de demo niet kunnen vinden)

The devil is in the details.

• _Administr8or_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-01 08:28
Ik vind de Demo redelijk lopen, hij schokt af en toe, net alsof ik last heb van lag stoten :?
maar hij ziet er wel heel erg mooi uit op 1280x1024 met alles op FULL detail :P :)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-01 22:00
Spel is teveel arcade.

Zeker geen aanrader voor de echte race fanaten.

Te nep.

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:36

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

ik heb het gespeeld op mijn Dual PIII 1G met GeForce2GTS. Beetje alle settings naar midden zetten om het een beetje vooruit te krijgen. Helemaal niets.

Ik heb een stukje zitten racen, knalde na een aantal bochten een afgrond in maar maakte na die blunder toch nog een redelijke tijd.

Maar dan de replay bekijken: sla constant over de kop het ravijn in (terwijl ik echt maar 1 keer erin ging) en dat ging door totdat mijn racetijd over was, eindigde dan ook ergens midden in de lucht.

Op zich ziet het er allemaal wel redelijk uit, maar ik heb beter gezien op lichtere systemen. En wat te denken van CD3: audio in .wav formaat. Hallo, dit is 2002 . . .

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-01 21:14
Hmm slecht loopt ie zekr niet hiero op een 8500le gewoon alles op max en 1024x768x32 + 8xAniso loopt ie prima nooit onder de 30FPS. Spel zelf komt niet in mijn top3 van racegames terug nee, maar de grafische schoonheid een een Audi Quatro S1 Hill Climb maken veel goed moet ik zeggen. HEt is gewoon wat anders dan een normaal rallyspel veel meer mogelijkheden en lekker veel verschillende bakken:) Met betere physics zou het echt een topgame zijn geweest.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

op mijn systeem draait hij op 1600x1200 nog steeds perfect, om het online te spelen is het erg leuk.
zelf vind ik het wel een 8,5 waard :)

39

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Homedisc schreef op 20 november 2002 @ 23:30:
op mijn systeem draait hij op 1600x1200 nog steeds perfect, om het online te spelen is het erg leuk.
zelf vind ik het wel een 8,5 waard :)
Welke server gebruik jij om online te spelen ?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

Verwijderd

Heb ook het hele spel op de pc ( Athlon 1200@1400, GForce 4 Ti 4400 128 mb, 1,5gb intern geheugen) en het loopt erg vlot op alles vol op 1200*1024.

Vind het ook een erg verslavend spel, vermaak me er goed mee. ok, is niet realistisch, maar het is toch erg leuk om de tijd mee door te komen. De tracks vind ik er erg gelikt uit zien (ok, op een gforce 2 een stuk minder), vooral de ijsbanen zien er super uit met alles vol open.

Ook multiplayer is erg gaaf. Doe ik regel matig met een goede kennis van me.

Ook al is het spel erg arcade, van mij krijgt het een 8,5

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

eMAeRCe schreef op 20 November 2002 @ 23:33:
[...]

Welke server gebruik jij om online te spelen ?
geen, ik of een andere maat start een server en de rest komt meespelen (joint dan de server) tot nu toe is met 5 mensen makkelijk gelukt (chello, mxstream basic - allebei 16KB/s upload) en nog geen lag tegengekomen.

39

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-01 11:12
Als het goed is krijg ik Ralisport morgen om te reviewen :)
Erg handig gratis games je moet ze alleen uit spelen een verslag ervan schrijven van ~800 woorden maar dat is nooit een probleem voor mij.
Wil het wel eens online doen met wat mensen

Verwijderd

DarkJedi schreef op 21 november 2002 @ 10:03:
Als het goed is krijg ik Ralisport morgen om te reviewen :)
Erg handig gratis games je moet ze alleen uit spelen een verslag ervan schrijven van ~800 woorden maar dat is nooit een probleem voor mij.
Wil het wel eens online doen met wat mensen
Moet je zeker doen met een paar mensen online gaan. Is erg lachen, vooral downhill tracks met mensen die de route nog niet echt kennen. Beetje te hard een daling in gaan en even een bocht missen en je ziet ze lekker naar beneden rollen. Erg lachen als je opeens een auto voor je neus de berg af ziet rollen >:)

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-01 21:42

McLambo

MTB Junky

Weet iemand waar dit spel z'n savegames laat? Ik wil m'n systeem opnieuw installeren, en de savegames veiligstellen. Ik heb m'n hele pc af gezocht. nergens te vinden !!??
Pagina: 1