Toon posts:

Creative Encore 12X regiovrij ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het zal hier wel niet mogen , maar ik vraag het toch. Hoe kan ik mijn DVD regiovrij maken ?!? Ik kan de firmware wel veranderen maar dan is de garantie weg... iemand ideeen ?

Ik heb al wel gezocht maar misschein zoek ik verkeerd ? Nog tips ?

Bij voorbaat dank

Verwijderd

ff rondzoeken op inet =) zoekt en gij zult vinden ! :) heb ik ook gedaan met pioneer 16x40

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik gebruik een "oude" Creative DXR2/5X DVD kit welke dus Regio:2 is.

Ik kan 2 dingen doen om um regiovrij te maken...

1: Flashen dat ding.. is de speler regiovrij maar daar schieten we weinig mee op. De software van dat ding wilt nog steeds niet geloven dat die DVD Reg 1 *wel* afgespeeld mag worden.

2: We downloaden het wonderschone programmatje RemoteSelector 1.7 van

http://www.visualdomain.net/

en voila.. je kan regiocodes uitzetten en MacroVision uit en aan.. TV output omzetten naar PAL/NTSC..

Proggie is shareware en kost 25,-... ik ben zelf niet zo'n reg-eend maar deze heb toch wel regged, is echt de moeite waard!

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Topicstarter
Ehm.. tazzman ?

Zo eens een vraagje, mijn DVDspeler is net nieuw en als ik dat ding ga flashen is de garantie foetsie, toch ? Kun je op een of ander manier dat hemnog terugflashen naar de orginele settings ?

alvast bedankt.

Verwijderd

Ik hoop het wel, moet je je maar aan de regels houden :mad:

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 00:45 schreef Darkman het volgende:
ff rondzoeken op inet =) zoekt en gij zult vinden ! :) heb ik ook gedaan met pioneer 16x40[/quote]Hey Drakman, zou je me een link kunnen sturen waar je dat hebt gevonden. Ik ga deze week zo'n drive aanschaffen dus dan hoef ik niet overal te gaan zoeken. Alvast bedankt.

Sam (crivit@post.com)

Verwijderd

de 6x is wel regiovrij, die heb ik ook. je kan daarmee ook gewoon lekker vloeiend DVD's mee kijken
Pagina: 1