Spionage in de VS

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
In dit draadje wordt lekker gebabbeld over de politie in de VS die mag gaan spioneren via elektronische middelen.
Maar helaas is daar alles nog niet goed gemodereerd. Deze, deze en deze kunnen wat mij betreft wel een stukje naar beneden. Verder zijn er nog wel wat posts die wat moderatie nodig hebben. Dus ga je gang. :)

In een eerdere post van mij alhier in een ander topic over Amerika en haar acties tegen het terrorisme (link) was ik deze post al tegengekomen. Ik heb er toen in het genoemde topic een opmerking over gemaakt dat ik het niet vond kunnen en heb dat ook in het desbetreffende draadje op de FP gezet. Maar nu doet die persoon precies hetzelfde weer (link). Bijna dezelfde tekst, maar het is én compleet offtopic (mod hem daar dus even heen, hij staat nu op 1 Inzichtvol) én ik vind het gewoon nog steeds niet kunnen dat dit gepost wordt (voor mijn precieze mening hierover moet je hier zijn :P). Hij noemt er nu weliswaar een bron bij, maar ik blijf het een vreemde post vinden.
Kan hier misschien wat aangedaan worden? Een mailtje ofzo? Of reageer ik nu gewoon -lichtelijk- overdreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Voor een mailtje moet je op TFF zijn ;)

TMF --> TFF

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Hmm, verkeerd gelezen :o. Ik zal ff mailen, deze naam komt me wel heel erg bekend voor.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Blijven we nou aan het pingpongen :? :D

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:23

Jaymz

Keep on moving !

Jah :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Laatst online: 09-06 14:48
Renegade schreef op 20 november 2002 @ 17:54:
Blijven we nou aan het pingpongen :? :D
lol, dit is typisch een gevalletje van zowel TFF & TMF zowel een modverzoek als een email verzoek. ;) en wouter zegt in zijn posting dat ie een meeltje zal sturen. ofterwijl nu mogen de modders er weer mee aan de gang gaan, en dat ga ik nu ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Dank jullie wel voor deze geweldige topicverplaatsingen. ;) :P

Ik kijk vanavond nog even in het genoemde draadje om te zien hoe het er nu bijstaat, modden lukt helaas niet meer. Jullie dan maar succes enzo. :)
Pagina: 1