Nokia 7650 voldoende vervanging voor Psion 5mx?

Pagina: 1
Acties:

• bastichelaar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:39
Ik ben nu in het bezit van een Psion 5mx, en gebruik hem eigenlijk alleen als agenda/adresboek en af en toe wat internet/e-mail. Nou vroeg ik me af, is de nieuwe Nokia 7650 voldoende als vervanging? Ik bedoel, is de agenda een beetje uitgebreid en zijn de synchronisatiemogelijkheden met Outlook (bluetooth :9~) ook OK?

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 21:36

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Ik heb zelf nu een Nokia 7650 en vroeger een Psion 5 gehad en ik kan je zeggen dat de agenda verre van compleet is.

De nokia heeft de mogelijkheid om dingen erin tezetten maar kan geen duidelijk overzicht geven van een dag bijvoorbeeld. Ook is de mogelijkheid om een item te benoemen naar soort, vergadering of iets dergelijks te krap bemeten.

Ik zou de Psion als agenda erbij houden. Als adresboek voldoet de Nokia prima, geen probleem.

Synchronisreen met Outlook doe ik niet meer aangezien je niet goed in kan stellen wat de hoofdagenda is. Daardoor komen er wel eens dingen dubbel in te staan of staan er niet meer. OOk het syncen van je adresboek is niet zo'n goede optie vind ik persoonlijk, ik was op een gegeven moment alle gegevens buiten de telefoonummers en namen kwijt. Alle emailadressen, huisadressen enz waren verdwenen.

Dus mijn advies wel duidelijk denk ik, Als agenda moet je de Nokia 7650 niet al te serieus nemen maar gewoon je psion blijven gebruiken.

Ben verder dik tevreden met m'n Nokia hoor, maar was van plan m'n palm niet meer te gebruiken. Van die gedachte ben ik terug gekomen.

Bennie gek, ben een koe!

• apenstaartje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Hoe erg houdt je van een weekoverzicht (zoals dat bij een Psion erg ok is)?
Dat kun je dus vergeten op een klein x klein scherm...

geen zin zonder onzin

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 21:36

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Een dagoverzicht is bar en bar slecht. Heb ik heel vroeg in de ochtend of heel laat inde avond een afspraak dan komt deze niet in het scherm te staan mits je gaat scrollen. Klote dus eigenlijk.

Bennie gek, ben een koe!