Toon posts:

[8500DV]Geen TV chipset(/tuner) te installeren.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een Hercules All-In-Wonder 8500DV. Leuk kaartje...maar nu zou ik nog graag willen dan mijn TV tuner zou werken. Wat hij dus niet doet! Windows kan zo gezegt geen drivers vinden als ik de laatste versie download. Ik heb het control panel, de drivers, DVD playback er opstaan allemaal. Maar in mijn device manager staat nog steeds een rijtje van unknown devices. :(

Windows vind geen enkele driver er voor! Niet eens op de CD als ik laat zoeken. (Welke drivers wel de tuner drivers hebben als je ze gelijk er opzet. :? :? :? )

Heeft iemand een oplossing voor dit rare probleem? :(

Verwijderd

Topicstarter
*schop*

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heb je ATI's "Media Center" wel geinstalleerd, dat is de tv-tuner en recording software

Verwijderd

Je moet bij ati de WDM-capture driver downloaden. Dan worden de unknown devices wel gevoden. en wat ook werkt als je WinXP is servicePack 1 installen. Dan kom windows zelf met de capture drivers. En het werkt ook nog dat is zeker na een zoektocht van 24 uur om dit zelfde probleem op te lossen. Succes

• joe-black
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:05

joe-black

D.O.A.

Let er wel op dat de WDM capture driver eerst moet worden geinstalleerd , daarna NIET rebooten en daarna de video-drivers. Op de site van ATI staat een duidelijke uitleg.
Let er ook op dat niet alle windows versies worden ondersteunt.